Klacht ING Bank: Achterstand hypotheek door fouten ing

Jorba

2 maanden geleden hebben wij onze rekeningnummer gewijzigd voor 2 hypotheken. Vanaf dat moment gaat alles fout. De hypotheek kan niet afgeschreven worden en wij krijgen elke keer mails en smsjes dat we een achterstand hebben en rente moeten betalen. Ing krijgt de wijziging in rekeningnummer niet verwerkt in hun systeem. Hierover is al diverse keren contact met ING geweest, maar tot op heden is het probleem niet opgelost.
Nu moeten we de achterstand maar handmatig over maken, maar dat vind ik geen nette oplossing.
Alles moet telefonisch, maar telefonisch is ING niet in staat het probleem op te lossen. Je kan op geen enkele andere manier contact opnemen waardoor de communicatie op papier staat. Je kan een afspraak maken op kantoor, maar daarvoor moet je eerst weer naar een ander dorp omdat ze kantoren sluiten.

Een fatsoenlijk excuus aanbieden en het probleem oplossen. Nu wordt het probleem elke keer bij ons gelegd.

ING Bank
    Beste Jorba.

Het spijt me dat er van alles fout is gegaan.
    Begrijpelijk dat je daar niet blij mee bent.

Ik heb er voor gezorgd dat jouw klacht bij de juiste afdeling terecht komt.
    Er is mij toegezegd dat deze snel opgepakt wordt en opgelost.

Excuses voor het ervaren ongemak hierdoor!

Vriendelijke groet,

Margreet
    ING|Webcare

Jorba
Pas in oktober kan ik zien of dit klopt. Een officiële klacht valt niet in te dienen bij deze partij. Ik werd net gebeld en of ik even de achterstanden wel snel wilde overmaken. Wij hebben nu geregeld dat alles goed geincasseerd staat, dan moet u wel zorgen dat het geld betaald wordt. Dit is wel de omgekeerde wereld. Deze fout had nooit gemaakt mogen worden en nu moet ik blij zijn dat ze het misschien eindelijk hebben opgelost? We hebben nu zo ons best gedaan en de boete rente is kwijtgescholden, dus nu moet u wel een tegenprestatie leveren. Fout, op fout, op fout in deze gemaakt. En aangezien dit niet de eerste ernstige fout is, worden we steeds geïrriteerder. 2 jaar geleden ging mijn partner een rekening openen, deze is door de medewerkers per ongeluk op zijn moeders naam gezet. Inmiddels was daar ook flink geld op gestort, maar we konden nooit meer bij dit geld. Terug draaien was niet mogelijk!!! Na een hoop stampij is dit dan toch nog goed gekomen.

Ook een klacht indienen over ING Bank?