Klacht ING Bank: Activeren ing-scanner lukt niet

# 382002
Skimmy

Activeren ing-scanner lukte maar niet, opnieuw apparaatje vervangen , alle mogelijkheden (tips) uitgeprobeerd echter hetzelfde euvel.
Zou het aan de browser kunnen liggen? Heb M.S.Edge en Internet Expl. Wie kan mij helpen ?

Graag medewerker ING langskomen ivm drukte lukt het me niet op kantoor te komen

ING Bank
    Goedemiddag Skimmy,

Ai, heel erg vervelend dat het activeren van de Scanner niet wil lukken! Alle stappen zijn als volgt:

1 Je gaat naar Mijn ING en logt in
    2 Rechtsboven in Mijn ING naast je naam open je het menu
    3 Je kiest dan voor 'Profiel'
    4 Klik op Toegang tot je bankzaken > Bekijken
    5 Klik op 'Activeren' bij de Scanner
    6 Zet de Scanner aan.
    7 Scan de kleurencode
    8 Er verschijnt een code op het scherm van de Scanner, deze vil je in via Mijn ING
    9 Scan opnieuw de kleurencode die in Mijn ING in beeld komt
    10 Nu kun je een pincode kiezen voor de Scanner, deze voer je in via de Scanner
    11 Na het invoeren van de pincode verschijnt er een code op het scherm van de Scanner. Deze vul je via Mijn ING in, zo bevestig je de zelfbedachte pincode
    12 Kies 'Klaar' en klik op 'Ja' op het scherm van de Scanner
    13 Voltooi het activeren van de Scanner door nogmaals een kleurencode te scannen en de code die op de Scanner in beeld komt in Mijn ING in te vullen
    14 Kies voor 'Klaar'
    15 Vul een TAN-code in via Mijn ING
    16 Klik op 'Versturen'

Bij welke stap gaat het precies mis?

Onze site werkt het beste via Google Chrome, dus dat zou je ook altijd nog kunnen proberen.

Groeten,

Sabrina
    ING | Webcare

Ook een klacht indienen over ING Bank?