Klacht ING Bank: Adres kan niet gewijzigd worden, privacy wordt geschonden

Netelbeek

Adres kan niet gewijzigd worden. Persoonlijk op kantoor geprobeerd adres te wijzigen maar dat kan niet omdat ik geen Pinpas heb. Nu worden mijn gebruikersnaam en tijdelijk wachtwoord naar mijn oude adres gestuurd omdat er geen andere mogelijkheid is. Ik heb geen Pinpas en geen toegang tot online bankieren. Persoonlijk het adres wijzigen op kantoor kon ook niet dus worden mijn gegevens naar een wildvreemde gestuurd die al mijn gegevens daarmee wel in kan zien. En wat dan met mijn privacy?

Ik wil dat het adres aangepast wordt zonder eerst mijn gegevens naar een vreemde te sturen.
Ik heb al gebeld en gechat maar ik wordt niet geholpen enige oplossing is per post naar oud adres. Daag privacy.

ING Bank
    Om je privacy te beschermen beantwoorden we geen vragen over je persoonlijke bankzaken via externe platforms. We helpen je graag via de chat in Mijn ING (ma-vr 8.00 - 21.00, za 9.00 - 17.00). Heb je geen toegang tot Mijn ING? Op ing.nl/contact vind je meer contactmogelijkheden.

Meer informatie over onze klachtenprocedure vind je op ing.nl/klachten.

Ook een klacht indienen over ING Bank?