Klacht ING Bank: adreswijzigen

Klachtnummer
# 199027
Gebruiker
kat
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Mijn moeder is verhuist naar een zorginstelling.
Zij heeft geen internet dus ook geen mijn ING,
Ik als dochter zijnde had gebeld ING zijn nog te berroerd om even het nieuwe adres aan te nemen .
Nee moet perse mijn moeder naar een kantoor komen

Schande

De oplossing

Dat ik gewoon even kan bellen zodat ik het adres door kan geven waar de post naar toe kan

3 reacties

  1. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Hallo Corina,

    Ik snap dat dit een vervelende situatie is. Ik heb je net proberen te bellen om te kijken of we een uitzonderingsproces hebben voor dit geval.

    Kun je mij misschien aangeven wanneer je bereikbaar bent dan proberen we het nog een keer.

    Met vriendelijke groet,
    Meike
    ING Webcare
  2. Auteur
    kat
    Datum
    Geachte,

    Dit kan deze middag of anders donderdag.
    Hartelijk dank
  3. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Hallo Corina,

    We hebben net telefonisch gesproken over de Adreswijziging. Ik neem aan dat het nu snel is opgelost.

    Fijne dag verder.

    Met vriendelijke groet,
    Meike
    ING Webcare

Ook een klacht indienen over ING Bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen