Klacht ING Bank: afd Lening ING is slecht!!!!

Hansepans

Twee weken geleden lening aangevraagd bij ING. Vervolgens naar ING kantoor gegaan en gevraagd om de offerte uit te printen en aan mij te overhandigen. Vervolgens door mijzelf en mijn partner ondertekend en incl. legitimatiebewijzen per mail verstuurd naar ING afd. leningen. Gisteren gebeld met afd. Leningen van de ING en de persoon van deze afdeling vertelde mij dat het ontvangen is maar vanwege de werkvorraad duurt de goedkeuring ipv twee dagen acht dagen (incl zaterdag is ook werkdag). Nu log ik in in mijn ING en er staat dat mijn partner nog moet goedkeuren. Mijn partner gebruikt geen mijn ING. Zojuist wederom met afd. Leningen van de ING gebeld. Kreeg een dame aan de telefoon die totaal geen begrip of empathie toonde. Zij zei tegen mij (denigregrend) meneer het is nog bniet eens half 10 rustig aan een beetje met een lacherige stem. Ook zei zij mij meneer de zaterdag telt niet mee als werkdag en uw partner moet naar ING kantoor om zich te legitimeren dan pas gaat de aanvraag in werking. Toen in uitlegede dat dat erg verwarrend is omdat dat niet vooraf bij mij bekend was werd het gesprek erg vervelend. Er werd geen moment begrip getoond en deze dame is niet geschikt om uberhaupt een klant te woord te staan. Voor mij is dit de reden om per direct de ING te gaan verlaten. Want waarom hereft de ING mederwerker dat niet met partner besproken toen zij de offerte ging ophalen!!!!!

Mailen

ING Bank
    Goedemorgen Hansepans,

Ik begrijp dat dit geen ideale ervaring is geweest tot nu toe. Excuses voor het ongemak.

De verwerkingsduur is op dit moment inderdaad langer dan dat je van ons bent gewend. Fijn dat er al wel binnen de 8 werkdagen werd gereageerd. Als er nu wordt gevraagd om (alsnog) te legitimeren door mevrouw, dan raad ik je aan om dat haar te laten doen, als er geen digitale manier met Mijn ING voorhanden is.

Mijn ING kan hier worden aangevraagd, mocht mevrouw het mogelijk in de toekomst willen gaan gebruiken: https://www.ing.nl/particulier/mobiel-en-internetbankieren/internetbankieren/mijn-ing-aanvragen/index.html

Verder vertrouw ik op mijn collega dat zij de beste bedoelingen heeft gehad, maar dat dit dus niet zo over is gekomen. Mocht je specifiek een klacht over deze medewerker in willen dienen, dan kan dit via onze klantenservice. Dan wordt er intern naar gekeken. Zie ook: https://www.ing.nl/de-ing/klachten/index.html

Vriendelijke groet,

Michiel
    ING Webcare

Ook een klacht indienen over ING Bank?