Klacht ING Bank: afdoen klacht ING.

Klachtnummer
# 382013
Gebruiker
greta
Datum
1 reactie

Details

De klacht

De geplaatste klacht d.d. 29-07-2019 inzake mijn reis/annulering/verzekering bij ING is inmiddels, door ING behandeld en verhelderd. Uiteindelijk werd op 01-08-2019 contact opgenomen door de afdeling ING verzekeren. Men heeft excuses aangeboden voor het ongemak dat wij door het misgaan met de polissen hebben ervaren. Een bos bloemen is hiervoor namens ING aan huis bezorgd. Het vertrouwen in ING is hiermee weer toegenomen. Met vr. gr. Greta.

De oplossing

Zie omschrijving.

1 reactie

  1. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Goedemiddag Greta,

    Heel fijn om te horen dat de klacht opgelost is en dat het vertrouwen in ING weer toegenomen is. Bedankt dat je ons hierover nog een bericht hebt gestuurd!

    Ik wil je voor nu een hele mooie zondag toewensen ;-)

    Groeten,
    Sabrina
    ING | Webcare

Ook een klacht indienen over ING Bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen