Opgelost door ING Bank: Afhaalbewijs pincode wordt niet verzonden

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 350308
Gebruiker
yvonne-vino
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Al bijna een jaar probeer te kunnen betalen vanaf een zakelijke rekening.
Ondertussen staat mijn naam en adres juist in het systeem (als de bediende het laat zien op de computer) en heb ik een pinpas. De inloggegevens voor internetbankieren heb ik overgenomen van de vorige penningmeester.
Echter, ik kan nog steeds niet betalen. Mij wordt iedere keer beloofd dat de brief met pincode/afhaalbewijs wordt gestuurd, tot op heden heb ik niets ontvangen.

De oplossing

Ik wil betalingen kunnen verrichten met de pas.
Een onkosten vergoeding zou geen luxe zijn.

1 reactie

  1. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste yvonne-vino,

    Naar aanleiding van deze klacht heb ik telefonisch contact met jou opgenomen.

    Ik ga er vanuit dat de klacht bij deze is afgehandeld en zal deze sluiten.

    Nog een fijn weekend toegewenst,

    groeten,
    Femke,
    ING Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
yvonne-vino
Datum
Uiteindelijke oplossing
Brieven zijn verstuurd.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over ING Bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen