Opgelost door ING Bank: afhandeling bankzaken overledene

ingbank

Op 3 augustus heb ik contact gehad met de nabestaanden lijn van de ING bank. Hier werd mij vertelt dat de afhandeling van deze zaken wel 3 weken kon duren i.v.m. werkdruk en vakanties. Ik heb 3 weken gewacht maar geen enkele reactie van de ING bank niet schriftelijk of per e mail. Weer gebeld met Amsterdam. Werd mij verteld dat met mijn melding niets was gedaan en dat ik beter naar de ING bank in de omgeving van mijn woonplaats kon gaan. Dit heb ik gedaan. Na weer een uur bij de medewerker van de ING bank te hebben gezeten en 3 keer mijn gegevens had verteld i.v.m. een storing van de computer werd mij verzekerd dat nu alles rond was en ik op korte termijn een mail kon verwachten met vragen over de ontbrekende gegevens. Omdat deze vragen niet binnen kwamen weer contact opgenomen met ING Amsterdam. Voorgaande contacten was niets gedaan. Weer mijn gegevens doorgegeven nu weer 4 weken wachten. ING heeft bij mij en mijn familie een zeer slechte indruk achtergelaten.

Veel snellere afhandeling van bankzaken van overledene.

ING Bank
    Beste meneer Postma,

Allereerst gecondoleerd. Wat een ontzettend vervelende situatie! Mijn excuses dat dit langer duurt dan u had verwacht.

Ik heb inmiddels contact opgenomen met betreffende afdeling. Alle documenten zijn binnen, alleen missen we nog een ondertekend formulier "Regelen bankzaken na overlijden". Deze wordt vandaag naar u opgestuurd. Wanneer u dit formulier ondertekent en erbij vermeldt dat dit gaat om een spoedgeval en naar ons terugstuurt, dan zal het zo snel mogelijk verwerkt worden!

Nogmaals mijn excuses hiervoor!

Vriendelijke groet,

Linh
    ING Webcare
    ingbank
    Moet nog wachten op de brief voor de laatste gegevens maar voorstel is acceptabel als dit nu ook met spoed gebeurd.