Klacht ING Bank: Afschriften

Klachtnummer
# 309933
Gebruiker
Artak2000
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb de hele maand juni geen afschriften gekregen heb ik meer dan 3 keer gebeld elke keer ze zeggen gaan we opsturen maar nog steeds heb ik niks gekregen en heb ik gezegd dat heb ik zo spoedig mogelijk nodig als ze blijven zo hun werk doen ga ik met mijn hele gezin stoppen met ING ik heb net ok gebeld zij zegt krijg ik voor vrijdag binen maar ik geloof niet als voor vrijdag krijg ik nog niet binnen dan ga ik echt stopen met ing omdat ze zijn allemaal leugenaars ze doen hun werk absoluut niet goed alleen maar zitten en koffie drinken en daar door hun werk geld krijgen

De oplossing

1 reactie

  1. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Beste L Zeinalyan,

    Vervelend dat je nog steeds de gewenste afschriften niet in huis hebt!

    Ik snap heel goed dat je hier niet blij mee bent. Vooral omdat je het nodig hebt.

    Mijn excuses ook dat het even duurt. Ik kan via deze medium helaas niet in je gegevens kijken.

    Is het een optie dat je contact met ons opneemt via één van de volgende mogelijkheden?

    - Twitter (@INGnl);
    - Facebook (www.facebook.com/INGnl)
    - chat (via Mijn ING)

    Dan gaan wij hier achteraan!

    Ik hoop dat je ons nog een kans wilt geven en dat we snel een berichtje van je tegemoet zien.

    Groet,
    Rialda
    ING Webcare

Ook een klacht indienen over ING Bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen