Klacht ING Bank: Afschriften betaalrekening ing bank al 6 weken niet bezorgd door sandd

Corry Brokken

Wij maken geen gebruik van internetbankieren. Ik betaal de ing bank om wekelijks papieren afschriften van mijn betaalrekening te ontvangen. Ing laat de afschriften bezorgen door sandd. Wij hebben nu al zes weken op rij geen afschrift ontvangen. Wel werden er twee keer twee stuks bezorgd van een oudere datum, maar ook toen niet de meest recente. (Ook mijn belastingaanslag kwam overigens weken te laat.) Ik heb 5 keer telefonisch mijn beklag gedaan bij de ing en 3 keer bij sandd. Met, behalve een bos bloemen van de ing bank, tot op heden geen enkel resultaat.

Ik wil dat mijn post door sandd op tijd bezorgd wordt. Als de ing niet in staat is om sandd mijn post op tijd te laten bezorgen, wil ik dat de ing mijn post wekelijks op een andere manier laat bezorgen. Nu moet ik wekelijks bellen om te vragen om een kopie afschrift. Die sturen ze vervolgens met een andere bezorgdienst (post nl). En die komt wel aan.

Beste Corry Brokken,

Wat een vervelende situatie, het is natuurlijk wel de bedoeling dat jij je afschriften moet ontvangen. Wij hebben duidelijke afspraken over de post die wij laten bezorgen met het betreffende postbedrijf. We kunnen dit regio gericht melden zodat de bezorger die jouw afschriften moet bezorgen hierop aangesproken kan worden door het postbedrijf. Ik wil je vragen om hierover via onze telefonische klantenservice of social media contact met ons op te nemen zodat we dit voor jou kunnen melden.

Vriendelijke groet,
    Yvonne ING Webcare
    Corry Brokken
    Geachte yvonne ing webcare, zoals ik in mijn klacht op klachtenkompas gemeld heb, heb ik al 5 maal een klacht ingediend bij uw telefonische klantenservice. Tot op heden, afgezien van het door u laten bezorgen van een bos bloemen op mijn adres, dus zonder resultaat.
    Goedemorgen Corry Brokken,

Ik heb nogmaals aangaande jouw klacht een postklacht ingediend bij Sandd. Dit moet ertoe leiden dat de bezorging van afschriften volgens afspraak gaat gebeuren. Mocht dit niet het geval zijn, wil ik u vragen om contact met ons op te nemen via social media, chat of telefonisch.

Exucses voor dit nare ongemak, en ik hoop dat de situatie snel verbeterd.

Vriendelijke groet,

Jeroen
    ING Webcare
    Geachte jeroen,
    Ik heb geen enkel vertrouwen in deze "oplossing". Dit omdat ik, zoals ik hier op klachtenkompas al twee keer eerder liet weten, reeds 5 maal telefonisch contact met u heb gehad over deze kwestie. Met nog steeds geen enkel resultaat.
    Beste Corry Brokken,

Ik snap dat je vertrouwen hierin op dit moment minimaal is. Ik hoop dat we dat door de ondernomen actie kunnen herstellen en dat je voortaan keurig netjes elke week je afschrift gaat ontvangen.

Fijn weekend!

Richard
    ING Webcare
    Corry Brokken
    Hoezo "voorstel tot afhandeling"? Ik lees in deze reactie het volgende: -ing snapt dat mijn vertrouwen minimaal is -ing hoopt dat ik voortaan elke week keurig netjes een afschrift ga ontvangen -ing wenst mij een fijn weekend ! Loze woorden. Ik lees NIET in deze reactie: dat ze mijn klacht gaan oplossen. En dat is dan ook niet gebeurd. Ik heb inmiddels voor de 7de en 8ste keer geen rekeningafschrift ontvangen. Mijn klacht is niet opgelost. Ing geeft hier blijk van grote minachting voor de klant.

Corry Brokken

Ook een klacht indienen over ING Bank?