Klacht ING Bank: Al 3,5 week foutmeldingen bij het inloggen

Susan

Al 3,5 week krijgen we een foutmelding bij het inloggen na ontvangst van de code op een vaste lijn. Inmiddels meerdere malen naar servicepunt, vestiging gegaan en klantenservice gebeld en nog steeds geen oplossing en ook niemand van ING die echt probeert te helpen. Inmiddels al meerdere malen de insinuatie gehad dat het aan ons ligt. Er zouden inmiddels door de klantenservice 2 klachten aangemaakt zijn maar ik betwijfel dit ten zeerste omdat we nog steeds niets gehoord hebben. We weten nu dus niet of we wel al onze rekeningen hebben. We weten niet meer wat we moeten doen voordat ING het gaat oplossen, zo ga je toch niet met klanten om.

Ik wil dat het probleem opgelost wordt en dat medewerkers worden opgeleid om klanten te gaan helpen I.p.v. klanten in de kou te laten staan.

ING Bank
    Goedenavond Susan,

Wat spijtig om te horen dat jullie steeds een foutmelding blijven zien bij het inloggen en dat het er niet op lijkt dat er een oplossing geboden wordt voor het probleem.

Ik zou het graag nog iets meer helder willen krijgen, zodat we samen naar het probleem kunnen kijken ;-)

Je geeft aan dat je bij het inloggen een foutmelding ontvangt na het ontvangen van de code. Begrijp ik het goed dat het hierbij gaat om de SMS-code voor het bevestigen van het inloggen en dat je een vast telefoonnummer bij ons hebt geregistreerd?

Zo ja, het inloggen moet nu inderdaad bevestigd worden.. dit kan echter met de App of de Scanner. Hebben jullie ook al een Scanner aangevraagd of de App gedownload?

Mocht je de situatie graag telefonisch bespreken, dan is dat altijd mogelijk. Graag hoor ik dan op welke dag en welk tijdstip dit schikt ;-)

Groeten,
    Sabrina
    ING | Webcare

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over ?