Klacht ING Bank: alle afspraken niet nagekomen wil gekompenseerd worden

Klachtnummer
# 348853
Gebruiker
robbie
Datum
2 reacties

Details

Klacht

ik had vermogensbeheer bij de ing half jaar geen gegevens gehad afspraken gemaakt niet nagekomen van hun kant zoals verkoop afgelopen jaar toen het hoog stond kosten zouden verrekend worden met de opbrengst van vermogens beheer ook niet gedaan gisteren een uur aan de telefoon gezeten voor verkoop kijk nu weer niks gedaan ben zeer kwaad

Gewenste oplossing

door een persoonlijk gesprek met iemand van de ing en niet steeds iemand anders

2 reacties

  1. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Beste robbie,

    Wat een vervelende situatie is dit. Het is verstandig om dit samen met een expert te bespreken. Dit kan uiteraard tijdens een persoonlijk gesprek. Je kunt hiervoor altijd een gesprek bij een ING kantoor bij jou in de buurt inplannen.

    Dit kun je direct online regelen via onze website www.ing.nl je kunt in de zoekfunctie intypen "afspraak maken op een ING kantoor".

    Vriendelijke groet,

    Yvonne
    ING Webcare

  2. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Dag Robbie,

    Wat spijtig om te horen dat er in het verleden afspraken van onze kant niet na zijn gekomen, excuses daarvoor!

    Ik begrijp dat je gisteren telefonisch contact hebt gehad, wat er hieruit gekomen en wat heeft mijn collega aangegeven met jouw melding/klacht te gaan doen?

    Wanneer er sprake is van Vermogensbeheer, dan gaat dit vaak door een afspraak met een Private Banker. Heb je destijds ook een Private Banker gehad die jou heeft geholpen en heb je hier ook contact mee gehad over de situatie?

    Groeten,
    Sabrina
    ING | Webcare

Ook een klacht indienen over ING Bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen