Opgelost door ING Bank: Andere rekeningen in Mijn Ing

L. Huijer

Op aanvraag van ING klanten heeft de ING een verandering doorgevoerd in Mijn Ing. Sinds kort geleden zijn zgn "andere rekeningen" niet meer direct zichtbaar. Ik wil de ING vragen om deze verandering optioneel te maken. Ik vind de verandering een achteruitgang die ervoor zorgt dat ik moeite moet doen voor het krijgen van overzicht over de rekeningen die ik beheer.

Idealiter zou ik als klant per rekening willen kiezen of een rekening direct zichtbaar is.

ING Bank
    Beste mevrouw/meneer L. Huijer,

Jammer dat u deze wijziging niet als prettig ervaart. Op dit moment hebben we hier bewust voor gekozen, juist naar aanleiding van verzoeken van klanten die het andersom niet handig vonden. Wellicht is er in de toekomst een middenweg mogelijk zodat we u en klanten die het andersom willen beiden tegemoet kunnen komen. Bedankt voor uw melding.

Vriendelijke groet,
    Yvonne ING Webcare

L. Huijer
    Hartelijk dank voor uw reactie. In de ING community zijn meer mensen die klagen over deze aanpassing. Ik begrijp dat verschillende klanten verschillende wensen hebben. Daarom zou ik u willen verzoeken om de middenweg op korte termijn al mogelijk te maken. In de iPhone en iPad applicatie van de ING is een veel betere oplossing gekozen. Ik hoop dat de ING deze ongewenste aanpassing op korte termijn corrigeert.

ING Bank
    Beste mevrouw/meneer L. Huijer,

Dit is in de mobiel bankieren App inderdaad anders geregeld.
    U zou dit als idee aan kunnen dragen via de community, andere leden kunnen hier dan op stemmen en misschien wordt het dan uitgevoerd.

Sanne
    ING Webcare
    L. Huijer
    Mijn oplossing heb ik al voorgedragen via de community. Ik voorzie alleen dat er nooit genoeg stemmen komen om tot een aanpassing te komen. Ik zie dit als een fout in jullie website, niet als een potentiele verbetering. Jullie product ontwikkelaars hebben simpelweg een inschattingsfout gemaakt.

Overigens kom ik in de community geen verzoek tegen voor de huidige aanpassing. Blijkbaar kunnen aanpassingen ook doorgevoerd worden zonder community stemmen.

Mvg,
    L. Huijer
    De medewerker heeft gedaan wat binnen de mogelijkheden lag van de medewerker. Desondanks voel ik mij met een kluitje in het riet gestuurd.

L. Huijer

Ook een klacht indienen over ING Bank?