Opgelost door ING Bank: app. van ING Bank werkt niet niet om te bet

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 630769
Gebruiker
G.L. Bouwman
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Nieuwe App van ING Bank. Opnieuw invullen . Lukt niet. Volgens ING klopt zelfs mijn geboortedatum NIET.
Zij kunnen met het software bedrijf de huidige app zelf aanpassen. Waarom doen zij dit niet?
P.S. Voor ouderen is de invulling van de nieuwe app te lastig. Gevolg. met de app kan niet worden betaald.

Gewenste oplossing

ING Bank moet zelf de app aanpassen.
Geboden oplossing
Senior Web medewerker heeft dit probleem opgelost
Status
opgelost
Beoordeling
happy

1 reactie

  1. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Om je privacy te beschermen beantwoorden we geen vragen over je persoonlijke bankzaken via externe platforms. We helpen je graag via de chat in Mijn ING (ma-vr 8.00 - 21.00, za 9.00 - 17.00). Heb je geen toegang tot Mijn ING? Op ing.nl/contact vind je meer contactmogelijkheden.

    Meer informatie over onze klachtenprocedure vind je op ing.nl/klachten.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over ING Bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen