Klacht ING Bank: Asociaal lange telefonische wachtrijen

Klachtnummer
# 445863
Gebruiker
Mark
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik probeer al 2 dagen de fraudelijn te bereiken zonder resultaat. Ik heb al 5x bijna een uur in de wachtrij gestaan. Dit is toch niet normaal?

De oplossing

Ik wil dat de ING hier verandering in gaat brengen

3 reacties

  1. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Goedemiddag Mark,

    Dankjewel voor je klacht.

    Het is momenteel drukker dan normaal, excuses hiervoor.

    Wij kunnen wel proberen je door te verbinden met afdeling Fraude. Ik heb geprobeerd te bellen maar ik krijg geen gehoor.

    Wil je alsjeblieft aangeven of je dit goed vindt en wanneer je bereikbaar bent?

    Groet,
    Rialda
    ING Webcare
  2. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Hoi Mark, ik geloof dat we een contactmoment gemist hebben :(

    Zijn er nog andere contactmomenten waarop je telefonisch bereikbaar bent?

    Vincent | ING Webcare
  3. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Hallo Mark,

    Zoals zojuist telefonisch besproken is het nog steeds enorm druk. Hierdoor kan zijn de wachttijden langer dan gebruikelijk.

    Om ervoor te zorgen dat je sneller geholpen kan worden, heb ik zelf een geruime tijd voor je afgewacht voor je te hebben doorverbonden. Het kan zijn dat je nog even moet wachten voordat je mijn collega spreekt, het gesprek is echter verder kosteloos.

    Hopelijk kan je zo snel verder!

    Vriendelijke groet,

    Ronnie
    ING Webcare

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over ING Bank?