Klacht ING Bank: autoverzekering

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 55362
Gebruiker
Trui
Datum
11 reacties

Details

De klacht

Mijn Klacht:

Naar aanleiding van een schade aan mijn auto, (daderonbekend)
Melde ik de schade bij de ing waar mijn autoverzekering loopt, tot mijn grote verbazing kreeg ik te horen dat ik NIET meer bij hun verzekerd!
Ik zou wanbetaler zijn,
bleek een fout bij hun te zijn, en mijn verzekering werd hersteld, de fout gaven ze toe,
daardoor heb ik mijn schade later kunnen melden bij het waarborgfonds, en die wees mijn claim af, de rede was: te laat gemelde schade..
Na telefonische contact met het waarborgfonds, en mijn uitleg, verzocht het waarborgfonds mij een verklaring te vragen van de ing met daarin de bevestiging dat mijn autoverzekering onterecht was beëindigd, zodat het waarborgfonds de zaak zou heropenen,
Nu wil de ing mij geen bevestiging geven, met de onterechte beëindiging,
Na vele telefoontjes en een schriftelijke klacht, reageert de ing helemaal niet,
wat kan ik doen?

De schade aan mijn auto is 1750 euro.
Met Vriendelijke Groet.
Gc Jansen




De oplossing

Een bevestiging dat de postban een fout heeft gemaakt, waardoor ontere ht mijn autoverzekering werd beëindigd.

11 reacties

  1. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Hoi Truus,
    Bedankt voor het delen van je verhaal. Ik ga ervoor zorgen dat een specialist z.s.m. telefonisch contact met je opneemt. Deze specialist doet er alles aan om jouw klacht zo goed mogelijk op te lossen binnen de kaders die daarvoor mogelijk zijn.Groet,
    Robin - ING Webcare
    www.ing.nl/webcare
  2. Auteur
    Trui
    Datum
    Dat hoop ik, er is namlijk al 4x toegewezen dat ik gebeld ga worden maar tot op de dag van vandaag zijn jullie dat steeds NIET nagekomen!
  3. Auteur
    Trui
    Datum
    Hier volgt eerder bericht van jullie,Bericht van ING3 dagen geleden - Beste, Ik heb je klacht bij de specialisten onder de aandacht gebracht. Zodra we meer informatie hebben dan komen we hier bij je op terug. Groet, Roy ING Webcare team
    Dit was de enige reactie.......dus ik ben benieuwd hoelang het nu nog gaat duren, na u mail
    mvg Truus
  4. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Beste Truus, Ik snap dat je graag wilt weten wanneer je een inhoudelijke reactie kun verwachten. Naar aanleiding van jouw klacht op Klacht.nl en op Klachtenkompas.nl zijn wij direct aan de slag gegaan om tot een oplossing te komen. Zodra er meer info is laten we jou dat direct weten. Vriendelijke groet,Marlies
    ING Webcare team
    www.ing.nl/webcare
  5. Auteur
    Trui
    Datum
    Hallo Marlies
    Helaas dat de klacht nu pas serieus in behandeling word genomen,nu ik het kenbaar heb gemaakt hier en bij klacht.nl zoals jij schrijft in je bericht!
    Wel erg triest dat het zo ver moet komen.Naar aanleiding van jouw klacht op Klacht.nl en op Klachtenkompas.nl zijn wij direct aan de slag gegaan om tot een oplossing te komen. Zodra er meer info is laten we jou dat direct weten.
  6. Auteur
    Trui
    Datum
    Het is mij overigens wel een raadsel waarom het zo lang duurt, jullie weten hier al zo lang vanaf, als jullie meteen iemand 1 dagje op de zaak zetten, zou de oplossing er al zijn geweest, het is namelijk helemaal GEEN ingewikkelde situatie. 
    Het enige wat ik nodig heb is een simpel briefje dat mijn auto verzekering onterecht door jullie was beëindigd !!!!
  7. Auteur
    Trui
    Datum
    Nog steeds heeft ing geen contact gezocht, treurig vind ik het, in bovenstaande beric hten staat! Data 27 maart! Gaat Rob ervoor gaat zorgen dat er zsm contact word opgenomen!!
    28 maart laat Marlies weten dat ik nog even geduld moet hebben ( de zaak loopt vana november 2013!!)
    En dat ze DIRECT aan de slag is gegaan, en zodra ze meer weet laat ze mij dat weten!!
    Rob en Marlies, onbegrijpelijk dat jullie zo laconiek met jullie cliënten en klachten omgaan!
  8. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Hallo Truus,Het heeft even geduurd, waarvoor mijn oprechte excuses, maar mijn collega heeft jou zojuist gebeld en afhandeling met je besproken. Voor vragen kun je uiteraard contact met hem opnemen. Ik ga er vanuit dat je hierbij voldoende heb geinformeerd.Vriendelijke groet,Marlies
    ING Webcare team
    www.ing.nl/webcare
  9. Auteur
    Trui
    Datum
    Ik heb de , door jullie ontvangen mail, doorgest7 naar mijn re htsbijstand, met de vraag of dit voldoende is, zodra ik daar een reactie op heb gekregen, laat ik het jullie weten, als de rechtsbijstand en waarborgfonds accoord gaan kan de klacht worden afgesloten,
    mvg Truus Jansen
  10. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Hoi Truus,Dat is prima. Ik hoor het graag van je als ik je nog ergens mee kan helpen.Groet,
    Candice - ING Webcare team
  11. Auteur
    Trui
    Datum
    Ing;
    Ik kan jullie melden dat het waarborgfonds accoord is gegaan met jullie schrijven,
    de zaak kan dus gesloten worden, echter blijf ik ontevreden dat het zo lang heeft geduurd en ik echt door jullie NIET serieus ben genomen, en jullie er erg omheen gedraaid hebben, zo simpel kon het zijn, uiteindelijk bijna 4 maanden moeten wachten op een briefje met de bevestiging dat ik ONTERECHT uit de verzekering was gezet.........
    Groet Truus

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Trui
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over ING Bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen