Klacht ING Bank: Bank slordig en verwijtbare incasso’s laat gebeuren

J. Vredebregt

ING heeft geen controle uitgevoerd op automatische incasso waardoor Bankgiro loterij ongeoorloofd geld kon af schrijven. Wij begrijpen niet dat in 2018 met Metadata verwerking dit nog kan gebeuren.

Voor ons is het te laat proberen nog geld terug te krijgen(is toe gezegd) maar procedures en controle zou met metadata in 2018 niet meer voor moeten komen dat nummers klakkeloos worden geaccepteerd

Goedenavond meneer Vredebregt,

Wij hebben ondertussen prettig telefonisch contact met elkaar gehad en deze kwestie besproken. De onterechte incasso's worden terug geboekt en we hebben intern een klacht aangemaakt. Mocht u nog vragen hebben dan mag u altijd contact met ons opnemen!

Ik wens u voor nu nogmaals een fijn weekend toe!

Groeten,

Baukje ING webcare
    J. Vredebregt
    Traag en ik ben op dit moment niet blij met ING kunnen wel apps maken die mij volgen maar niet verkeerde afgekende transacties, automatische incassos controleren
    Beste meneer Vredebregt,

Helaas heb ik u niet kunnen bereiken.

Zou u willen toelichten wat u precies met uw laatste bericht bedoelt?

Groet,

Tjitske
    Goedemiddag,

Wij communiceren vanuit de Klantenservice niet via de email. Daarom heeft mijn collega Tjitske je gisteravond (rond 8 uur in de avond) geprobeerd te bellen.

Als ik je bericht goed interpreteer prefereer je contact via de computer. Met deze reden wil ik je vragen om de huidige problemen en vragen die je hebt even voor te leggen aan mijn collega's van de chat.

Zij kunnen direct met je meekijken op de Betaalrekening en zo met je meedenken om tot een oplossing te komen. Je kunt via de volgende link een chat opstarten als je op 'Dagelijkse bankzaken (in Mijn ING)' klikt: https://www.ing.nl/particulier/Chat/index.html

Nick

J. Vredebregt
    wel een aantal incasso's teruggegeven maar nog niet alles terug.
    Beste,

In dat geval wil ik je toch aanraden om nogmaals een Chat met mijn collega's te starten zodat zij kunnen controleren welke incasso's niet goed teruggeboekt zijn. Er kan eventueel een Melding Onterechte Incasso aangemaakt worden hiervoor.

Sebas
    ING Webcare

Ook een klacht indienen over ING Bank?