Klacht ING Bank: Bankpas aanvraag wordt niet serieus genomen

IngMaaktGrapjes

Ik ben al 4 weken bezig met het ht verkrijgen van een INGbankpas. In eerste instantie omdat nedewerker mij niet kon vertellen dat personiviseerde bankpas was afgekeurd. Medewerker nummero.2 zegt dat de 2e aanvraag waarschijnlijk òòk wordt afgekeurd. Op advies van nr 2 persoonlijk.naar de bank gegaan voor 1 normale samen met een vriend (tegelijkertijd aanvraag gedaan). Nou rara vriend heeft pasje eerder dan ik en binnen 2 dagen!! Ik ga nu 4e week in zonder pasje en er is niets dat jullie eraan kunnen doen. Ik word gesaboteerd door ING

Ik wil per direct mijn bankpasje en weten waarom het zo lang duurt bij mij terwijl het binnen 2 dagen mógelijk is.

ING Bank
    Hallo IngMaaktGrapjes,

We hebben zojuist telefonisch contact gehad en afgesproken dat wij een Standaard Betaalpas voor jou aanvragen.

Zodra je deze ontvangen hebt, kun je zelf een Mijn Betaalpas aanmaken.

Via deze link zie je de eisen waar je afbeelding aan moet voldoen: https://www.ing.nl/particulier/betalen/passen/afbeeldingsregels-mijn-betaalpas.html

Houd je ons op de hoogte over hoe dit gaat?

ING Webcare,
    Femke

Ook een klacht indienen over ING Bank?