Klacht ING Bank: Bankrekening geblokkeerd

Sneeuw April

Mijn bankrekening is zomaar geblokkeerd en ik weet nergens van..
Geen brief of melding/bericht gehad wat er aan de hand is..
Zelf contact gezocht en van kastje naar de muur gestuurd en ze kunnen me niks zeggen..
Vindt dit onacceptabel en machtsmisbruik.

Graag dat mijn bankrekening gedeblokkeerd wordt..

ING Bank
    Hoi Sneeuw April! Goed dat je dat aangeeft!

Er kunnen verschillende redenen zijn dat je rekening geblokkeerd is. Om wat voor blokkade gaat het precies bij jou? Kun je niet inloggen, werkt je app niet of is je scanner wellicht gedeactiveerd?

Met vriendelijke groeten,

Vincent | ING Webcare

Sneeuw April
    Ik weet het niet...zoals eerder gezegd werd het niet duidelijk..
    Sneeuw April
    Ik kan wel gewoon in mijn ing en ook in mijn app...maar bv geen geld overmaken of ontvangen denk ik..
    Heel vreemd dit...en zoals gezegd niks geen bericht gehad!! Moest er zelf achter komen..
    Goedemiddag Sneeuw April,

Bedankt voor je reactie. Naar aanleiding van je bericht heb ik je geprobeerd te bellen maar kreeg helaas geen gehoor. Kun je aangeven op welke dag en welk tijdstip we het beste contact op kunnen nemen? Dan kunnen we dit even voor je nakijken.

Ik hoor graag van je!

Met vriendelijke groeten,

Ellen | ING Webcare
    Ik ben morgen berekbaar om 13 uur
    Beste Sneeuw April,

We hebben elkaar zojuist gesproken en besproken dat je de betreffende afdeling om opheldering van het onderzoek vraagt.

Hopelijk is snel duidelijk wat de reden van de blokkade is. Hiermee sluiten we je klacht en mocht je nog vragen hebben neem dan telefonisch contact met ons op via het nummer dat je hebt gekregen.

Vriendelijke groet,

Yvonne
    ING Webcare

Ook een klacht indienen over ING Bank?