Klacht ING Bank: bedreiging ING

paul%50

Bedreiging. Dit is nu de tweede keer dat ik een klacht indien omtrent mijn hypotheek!
Ik heb netjes een regeling getroffen en wat schets mijn stomme verbazing ....vandaag kreeg ik een brief binnen met de bedreiging dat er loonbeslag gelegd gaat worden. Dit kan ik mij voorstellen als ik NIET betaald!

Maar ik betaal wel, echter iets later dan de gestelde eerste van de maand.

Zich houden aan de bestaande regeling!

ING Bank
    Goedemiddag paul%50,

Ben je deze betalingsregeling overeengekomen met onze afdeling Achterstanden?
    Is daarin ooko pgenomen dat je later dan de gestelde eerste van de maand de termijn betaald?

Met vriendelijke groeten,

Vincent | ING Webcare
    paul%50
    Goedemiddag Vincent, ik heb in het verleden meerdere malen contact gehad met de afdeling achterstanden. Ook na interventie van de afdeling klachten van de ING bank. Echter. Kort daarop werd ik alweer gebeld met het verzoek terug te bellen omtrent mijn hypotheek. Ik heb daar toentertijd niet meer op gereageerd aangezien ik dacht netjes een regeling te hebben getroffen. Echter wat schetst mijn stomme verbazing de procedure wordt toch gewoon voortgezet.
    Dus....conclusie. Met de afdeling achterstanden kom ik geen steek verder! Zie voorgaande klacht
    ING Bank
    Beste P.A.A. Sintnicolaas,

Het is goed om te weten dat we een betalingsregeling treffen uit coulance en dat we hiermee de tijd en ruimte bieden om alsnog aan je betalingsverplicht te voldoen op een ander tempo of op andere momenten.

Bij een betalingsregeling maken we de afspraak om op vaste data alsnog te betalen, maar het is belangrijk dat hier gehoor aan wordt gegeven en de betaling op de afgesproken datum binnen is. Ik raad je dan ook aan om de focus te leggen op het nakomen van deze gemaakte afspraak. Dit zal tot gevolg hebben dat we niet gedwongen worden om beslag te leggen.

Jeroen
    ING Webcare

paul%50
Met dit antwoord kan ik niet zoveel en van coulance merk ik weinig

Ook een klacht indienen over ING Bank?

2. Stuur een juridische brief