Klacht ING Bank: Belkosten

RBKK

Vorige week was er een dubbele boeking gedaan, nog geen melding hiervan gehad dus wist niet wat er precies aan de hand was. Vervolgens heb ik 2 keer naar ING Gorinchem gebeld, waarvoor ik in totaal 35 euro aan extra telefoonkosten heb en GEEN medewerker heb gesproken. Er werd niet vertelt dat je al90 cent per minuut betaalt om in de wacht te staan? En ook werd er niet aangegeven hoe lang de wachttijd zou zijn.
Ik wil die 35 euro aan telefoonkosten terug die ik moet betalen door een fout van JULLIE.
Ik heb bewijs van de gemaakte kosten overigens.
Ik heb hier wel contact over gehad via de chat, daar ben ik helemaal niet over te spreken. Die mevrouw kon blijkbaar niet eens lezen wat ik schreef.

De belkosten terug ontvangen van jullie.

ING Bank
    Goedemiddag meneer/mevrouw de Koster,

Ik heb het screenshot erbij gepakt en zie dat je niet met ING contact op hebt genomen, maar gebruik hebt gemaakt van een servicenummer. Wanneer je met onze Klantenservice contact opneemt (via 020 22 888 88) dan betaal je geen extra kosten, alleen de lokale telefoonkosten. Onze contactgegevens zijn op de website ING.nl te vinden.

Ik snap dat je enorm baalt van deze hoge telefoonkosten! Alleen kunnen we deze kosten niet vergoeden, omdat deze kosten niet door ons in rekening zijn gebracht.

Het is aan te raden om altijd gebruik te maken van onze eigen website voor de contactmogelijkheden.

Groeten,

Sabrina
    ING Webcare
    Bedankt voor de reactie.
    Door wie zijn de kosten dan wel in rekening gebracht?
    Want ik vind per minuut betalen terwijl de telefoon niet opgenomen wordt echt schandalig.

Groetjes Robin
    ING Bank
    Hallo R.B. De Koster,

Ik kan je helaas niet vertellen wie je hiervoor moet benaderen. Dit is geen nummer dat van ons is. Wij communiceren over onze bereikbaarheid op de website: https://www.ing.nl/particulier/klantenservice/index.html. Ik adviseer je dan ook altijd het telefoonnummer op te zoeken op onze eigen website, om dit soort situaties te voorkomen. Ik vind het jammer dat je zoveel kosten hebt gemaakt, terwijl dit niet zou moeten zijn.

Vriendelijke groet,

Roos
    Webcare ING
    RBKK

Ook een klacht indienen over ING Bank?