Klacht ING Bank: Beloften worden niet gekomen, afschrijvingen voor (hele slechte) service slaan nergens op.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 626242
Gebruiker
Gebruiker1546703262
Datum
1 reactie

Details

Klacht

De -lege- rekening van mijn overleden moeder aangemeld om te worden opgeheven. Juiste papieren ingediend, persoonlijke beloften van een medewerker, bellen, mailen. We zijn twee maanden verder en er is niks gebeurd.
O, toch, er worden steeds 'servicekosten' afgeschreven, zodat de rekening nu in de min staat.
Zelf mag ik het niet, de ING doet het niet maar rekent wel geld voor 'service' Sic

Gewenste oplossing

'service'bedrag terugstorten, rekening opheffen.
Geboden oplossing
"Wegens privacyredenen" beantwoorden ze de vraag niet via dit platform. Ik mag wederom contact opnemen, via de chatbox. Maar die ken ik; dat leidt tot niets. Waarom nemen ze niet per ommegaande contact op met mij?
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Om je privacy te beschermen beantwoorden we geen vragen over je persoonlijke bankzaken via externe platforms. We helpen je graag via de chat in Mijn ING (ma-vr 8.00 - 21.00, za 9.00 - 17.00). Heb je geen toegang tot Mijn ING? Op ing.nl/contact vind je meer contactmogelijkheden.

    Meer informatie over onze klachtenprocedure vind je op ing.nl/klachten.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over ING Bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen