Klacht ING Bank: Beloften worden niet gekomen, afschrijvingen voor (hele slechte) service slaan nergens op.

Gebruiker1546703262

De -lege- rekening van mijn overleden moeder aangemeld om te worden opgeheven. Juiste papieren ingediend, persoonlijke beloften van een medewerker, bellen, mailen. We zijn twee maanden verder en er is niks gebeurd.
O, toch, er worden steeds 'servicekosten' afgeschreven, zodat de rekening nu in de min staat.
Zelf mag ik het niet, de ING doet het niet maar rekent wel geld voor 'service' Sic

'service'bedrag terugstorten, rekening opheffen.
"Wegens privacyredenen" beantwoorden ze de vraag niet via dit platform. Ik mag wederom contact opnemen, via de chatbox. Maar die ken ik; dat leidt tot niets. Waarom nemen ze niet per ommegaande contact op met mij?

ING Bank
    Om je privacy te beschermen beantwoorden we geen vragen over je persoonlijke bankzaken via externe platforms. We helpen je graag via de chat in Mijn ING (ma-vr 8.00 - 21.00, za 9.00 - 17.00). Heb je geen toegang tot Mijn ING? Op ing.nl/contact vind je meer contactmogelijkheden.

Meer informatie over onze klachtenprocedure vind je op ing.nl/klachten.

Ook een klacht indienen over ING Bank?