Klacht ING Bank: Betaalpassen werken niet in het buitenland

Klachtnummer
# 29585
Gebruiker
@zeeburg
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Van de één op andere dag werken onze passen niet meer in Indonesie. Verschillende automaten en banken geprobeerd. Ook bij de banken nagevraagd of er iets veranderd is Indonesie. Dat is niet het geval. Passen staan op wereldwijd, niet geblokkeerd. Bij ING geklaagd, krijg je een uitleg bij welke automaten er geld gehaald kan worden, of wij dat niet weten. We komen al jaren in Indonesie en maken gebruik van de ATM.
Toevallig dat ING veranderingen aanbrengt in het gebruik van passen en dat er dan geen gebruik gemaakt kan worden van de passen, maar oh nee, het ligt niet aan de ING.
Oplossing van ING, neem een creditcard mee. :(

De oplossing

Of nieuwe passen of out of te box denken en kijken of het probleem toch niet bij ING ligt.

1 reactie

  1. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Goed nieuws! Sinds 24 maart 2014 is ING actief op Klachtenkompas. Je hebt in het verleden, toen we nog niet actief waren, een klacht geplaatst. Is deze klacht inmiddels opgelost? Zo niet, laat het dan weten! Dan gaan we het samen oplossen. Vriendelijke groet,Deniz
    ING Webcare team
    www.ing.nl.webcare

Ook een klacht indienen over ING Bank?