Klacht ING Bank: betalen via app

Klachtnummer
# 326216
Gebruiker
rias60
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Kan sinds kort niet meer via ideal met app betalen. Voorheen lukt dat wel. Mijn telefoon is ook niet te oud. Android 8.
Wat kan ik doen om dit weer te laten werken.

De oplossing

Aangeven wat er fout gaat.

4 reacties

  1. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Beste Rias60,

    Vervelend dat je niet meer via iDEAL kunt betalen met je smartphone. Het kan aan een instelling liggen van je telefoon. Wil je het volgende proberen: Instellingen → Applicaties (Apps) → Applicatiebeheer → Bankieren → dan helemaal naar beneden scrollen en aanklikken "instellen als standaard”.

    Hopelijk is dit de oplossing.

    Groet,

    Janneke
    ING|Webcare
  2. Auteur
    rias60
    Datum
    Dankuwel, ik heb gekeken en het staat op standaard.
  3. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Dan raad ik je aan om het even uit te zetten en vervolgens weer aan. Wellicht dat het dan wel weer werkt.

    Mocht dat niet zo zijn, dan kun je het beste even bellen met de Technische Helpdesk. Ze zijn te bereiken op telefoonnummer 020 22 888 88. Van maandag-vrijdag van 8.00-21.00 en op op zaterdag van 9.00-17.00.

    Groet,

    Janneke
    ING|Webcare
  4. Auteur
    rias60
    Datum
    Zal ik doen. Bedankt voor de snelle reactie. Mvg ria

Ook een klacht indienen over ING Bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen