Klacht ING Bank: Betaling buitenland gaat niet goed

Klachtnummer
# 308763
Gebruiker
Benyounes
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Een bedrag overgemaakt naar het buitenland en die is nu zoek geraakt! Dit is nu de tweede keer! De bank zegt alvast dat het mijn schuld is en als ik meer wil weten, dan moet ik 30 euro betalen en doen ze onderzoek.
Altijd zaken gedaan met de ING, maar dit is de druppel.

De oplossing

Kosteloos onderzoek doen en geld terug.

1 reactie

  1. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Beste Benyounes,

    Wat vervelend dat de transactie niet is aangekomen!

    Dat is natuurlijk erg jammer! Zonder het onderzoek kunnen we echter niet aangeven waar het bedrag is en dus de fout is. Dit zoeken we graag voor je uit, maar het uitzoeken kost geld. Om die reden vragen we een bijdrage van de klant van € 30,00. Mocht het een fout van de ING zijn, dan krijg je het bedrag uiteraard retour.

    Ik raad je dan ook aan om contact op te nemen met de Klantenservice. Dat kan op telefoonnummer 020 22 888 88. Je kunt ons tot 21.00 uur bereiken op dat telefoonnummer. Als je liever via Facebook of Twitter contact opneemt, dan kan dat ook. Dat kan tot 23.00 uur.

    Met vriendelijke groet,

    Tjitske
    ING Webcare

Ook een klacht indienen over ING Bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen