Opgelost door ING Bank: betaling voor begunstige niet ontvangen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 545062
Gebruiker
B.H. Aldewereld
Datum
1 reactie

Details

De klacht

op 29 juni 2021 k
heb ik betaling gedaan om een levering en bestelling via internet bij HansAnders. Deze betaling ging via Stg. Beheer Derdengelden Ingenico. Deze betaling heb ik 3maal gedaan, maae HansAnders kan deze bestelling niet in hun systeem terug vinden. De tegenrekening
was NL39RABO 0301242844. 3maal 18,90 euro. welke gegevens heeft u nog nodig van mij

De oplossing

reactie waar het geld is 3x €18,90 dat is overgemaakt naar het rekening-
nummer van de RABO bank tw NL29RABO 0301242844

1 reactie

  1. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste B.H. Aldewereld,

    Je kunt voor je vraag contact opnemen met onze klantenservice zodat we met je mee kunnen kijken naar deze transacties. We zijn bereikbaar via een veilig chat gesprek of telefonisch via dit nummer 020 22 888 88, op maandag tot en met vrijdag van 8.00 - 21.00 uur en op zaterdag van 9.00 - 17.00 uur.

    Heb je via iDEAL betaald aan HansAnders dan kun je hierover met HansAnders contact opnemen. Ze kunnen je betalingen traceren in hun iDEAL account, daar hebben we geen inzage in.

    Vriendelijke groet,

    Yvonne Vinke
    ING Webcare



Uiteindelijke oplossing

Auteur
B.H. Aldewereld
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over ING Bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen