Klacht ING Bank: Betalingsprobleem wordt niet opgepakt en opgelost

happy Niet opgelost
jplg

Sinds enkele weken blijven mijn betalingen via ING aan het eind hangen; krijg een popup schermpje met "een moment geduld" en een oranje cirkeltje waarna het browser scherm niet meer reageert.
Geprobeert om ING middels email te benaderen zodat ik een screenprint van het probleem kan meesturen maar helaas biedt ING de klant geen mogelijkheid om via email te communiceren.
Hoe klantonvriendelijk wil je het hebben.
Dus eerst een chat gevoerd zonder resultaat maar wel met de mededeling dat de klantenservice mij kan doorverbinden met de technische helpdesk.
Vervolgens de klantenservice gebeld en die weigert mij door te zetten naar de technische helpdesk.
Kortom drie kwartier ergenis en het probleem wordt verder niet opgepakt of opgelost.

Aan de hand van de screenprint kan iemand van de technische helpdesk nagaan op welk moment in de transactie het browser scherm vastloopt en mij ook van adequaat advies voorzien.
Chat en heldesk negeren het probleem en doen wat suggesties wat je allemaal nog verder zou kunnen proberen op je computer om een ING betaling tot een goed einde te brengen.
Ik ben dus tevreden als ik een mailtje met screenprint naar de technische helpdesk van ING kan sturen zodat het probleem daadwerkelijk opgepakt kan worden.

ING Bank
    Goedemiddag J.P. Leichtenberg,

Balen zeg dat het niet lukt om een betaling te bevestigen.

Ik heb je verzoek doorgestuurd naar de Technische Helpdesk, inclusief screenshot.

Eelkje
    ING Webcare
    ING Bank
    Beste jplg,

Aan de hand van je screenshot kunnen er een aantal oplossingen zijn om dit te voorkomen. Dit kan met de netwerkverbinding te maken hebben of een zware virusscanner. Soms kan een ander toestel of apparaat de oplossing zijn om dit uit te sluiten.

Hopelijk biedt 1 van deze opties voor jou de oplossing.

Vriendelijke groet,

Yvonne
    ING Webcare

jplg
    Ik heb niet het idee dat deze suggesties mij verder gaan helpen, zelf heb ik het vermoeden dat het aan mijn browser ligt, denk het binnen een week wel opgelost te hebben maar daarmee is het probleem dat een grote organisatie als ING voor klanten per email onbereikbaar is niet opgelost.

jplg

Ook een klacht indienen over ING Bank?