Klacht ING Bank: bizarre keuze voor filialen die taken van gesloten filialen waarnemen

kj

voor een betaalpas van een ing zakelijjke rekening zouden we de wachtwoorden moeten ophalen bij het kantoor Oostelijke Handelskade
gesloten wegens corona-perikelen, we kregen t advies om naar ING op t Rokin te gaan want die is wel open.
op het Rokin kon de medewerker ons niet vertellen welk filiaal de taken van de Oostelijke Handelskade overneemt.
Door de INGklantenservice, die we toen zelf moesten bellen, zijn we naar t kantoor op de van Swinden straat gestuurd. Dat bleek ook niet te kloppen , en na veel heen en weer gebel door een werknemer van dat filiaal bleek dat de brief bij een filiaal op het buikslotermeer plein lag.
dit heen en weer rijden tussen de filialen hebben we per taxi moeten doen, omdat de gemachtigde , aan wie de brief geadresseerd was slecht ter been is.
klacht 1 ; de medewerkers en zelfs de ing klantenservice ( 020 2288888) weten niet wie de taken van de gesloten filialen overnemen.

klacht 2 ;
wat een bizarre keuze ; mensen die normaal naar de oosterlijke handelskade gaan moeten nu helemaal naar Noord , aan de andere kant vh IJ , om hun bankzaken te doen, terwijl er filialen in de buurt zijn die wel open zijn. !!!!

klacht 3 : het heeft ons een hele middag gekost en hierdoor moesten we veel geld besteden aan een taxi.

Zoek andere vervang-filialen , die in de buurt liggen van de filialen die nu tijdelijk gesloten zijn.

ING Bank
    Hallo kj.

Het spijt me dat je stad en land af hebt moeten reizen om je gegevens af te halen.
    Op het raam van het kantoor waar jij je poststukken af moest halen zou je geïnformeerd moeten worden over de locatie waar je tercht kunt.
    Was dat niet het geval?

Vriendelijke groet,
    Margreet
    ING|Webcare
    kj
    Het gaat er vooral om dat mensen uit die buurt helemaal naar noord moeten. Ipv een filiaal dichterbij

Ook een klacht indienen over ING Bank?