Klacht ING Bank: Blokkeren App vanwege I phone 4

Slachtoffer ING App

In mijn gegevens staat dat ik een I phone heb die niet geschikt is voor de nieuwe App versie. Het is kennelijk teveel moeite om na te denken voor ING en je krijgt gewoon het verzoek om de app te updaten terwijl ING weet dat ze je het moeras in sturen. Dan moet je als je buiten ING zoekt de ING scanner aanvragen. Dat zou alleen kunnen als je een bericht in je in box hebt waar niks staat. Vandaag wel gebeld door ING dat de TAN functie per 1 september vervalt. Kort daarvoor ook nog de volgende ervaring. Ver in het buitenland wordt de rekening van mijn vrouw afgesloten omdat zij hotels boekt. We hadden de rekening keurig op buiten Europa gezet maar daar is nadenken voor ING ook lastig. Heeft ING ook nog milieu doelstellingen dat iedereen met een IPhone 4 maar een nieuwe aan moet schaffen?

Zorgen dat ik gewoon kan betalen en mij op tijd die scanner sturen.

ING Bank
    Goedemorgen,

Goed dat je ons even een bericht stuurt.
    Ik help je graag even verder om dit op te lossen.

Als je via de zoekbalk in Mijn ING zoekt naar 'TAN-code stopt' kom je op een pagina om de scanner te bestellen. Je ontvangt de scanner op het adres wat bekend is bij ons in het systeem.

Mocht je verder nog vragen hebben dan hoor ik het graag.

Myranda
    Webcare ING
    Slachtoffer ING App
    Dank voor de feed back maar, ers staat dat als ik een overschrijving met Tan maak iets met kleuren getoond wordt. Ik schreef echter al dat dat niet het geval is. Graag uitleg hoe het wel werkt.

Ook een klacht indienen over ING Bank?