Opgelost door ING Bank: Blokkeren bankrekening,

emperes1211

De bankrekening met het nummer NL96INGB0661006344 is geblokkeerd. Dat deze geblokkeerd zou worden is mij niet onder ogen gekomen. Er zijn volgens de bank drie brieven verstuurd die ik duidelijk niet heb ontvangen. Heb de bank gevraagd of dat het terug gedraaid kon worden. Dit kon niet dus ik kon een convenant rekening openen. Dit heb ik maar gedaan al weet ik niet waarom. Want zoals al eerder beschreven heb ik die brieven niet ontvangen anders had ik echt wel actie ondernomen vooral omdat ik bezig ben om mijn zaken weer goed geregeld te krijgen. Heb contact gehad met ene mvr Raja van de afdeling roodstand... Heb gekeken of er wat aan gedaan kan worden dit kon niet want dit is nu eenmaal zoals het werkt bij de ing. Heb ook gevraagd waarom brieven die van zo'n belang zijn niet aangetekend verstuurd worden. Hier kreeg ik als antwoordt dat dit dan wel erg duur zou worden als ze dat deden. Erg jammer want dan had dit opgelost kunnen worden. De problemen worden alleen maar groter.

Dat dit op een voor beide partijen opgelost kan worden en dat dit rekening nummer kan blijven bestaan. En er een regeling samen getroffen kan worden zonder tussen komst van een incasso bureau. Ben bereidt mee te werken.

ING Bank
    Beste,
    Ik begrijp dat dit een vervelende en lastige situatie is. Ik raad je aan contact op te nemen met de afdeling Achterstanden om te kijken of er iets geregeld kan worden. Mijn collega's zijn bereikbaar op 058 234 00 61 op maandag tot en met vrijdag van 09:00-17:00 uur. Mijn collega kan dan samen met je kijken naar een oplossing voor dit probleem. Groet, Willeke - ING Webcare Team
    emperes1211
    Heb contact met de bank op 05-01-2015 gehad en er kon niets meer verandert worden aan de blokkade, Zelfs het rekening convenant wordt niet geaccepteerd en ik dien elders een rekening te openen. Dit nadat mij woensdag is een verteld is een rekening convenant te openen 31-12-2014 . Dit is mij aangeraden te doen door mvr Raja afdeling achterstanden. Dit is gedaan en dan wordt er nu gezegd nee u kunt niets meer doen u wordt verteld dat u elders een rekeningnummer moet openen. Jammer.
    ING Bank
    Beste,Bedankt voor je reactie. Ik begrijp dat het jammer is :( Ik kan helaas niets aan de situatie veranderen. Ik raad je aan in contact te blijven met mijn collega's van de afdeling Achterstanden. Zij weten het beste van de situatie af.Groet,Dorien - ING Webcare Team
    emperes1211
    Super geholpen en het is aan beide kanten naar tevredenheid opgelost.

emperes1211

Ook een klacht indienen over ING Bank?