Klacht ING Bank: Blokkering rekeningen

HulpING

Ga ik op vakantie en opeens kan ik niet meer pinnen. Nu ik bellen wat er aan de hand is krijg ik te horen fraude en met afspraak politie tot onderzoek is afgesloten is mijn rekening en ook dat van mijn minderjarig kind geblokkeerd. Dus ik zeg hoe komen jullie hierbij ? Nou wij zijn gebeld is hun antwoord en er waren bedragen gestort op mijn rekening. Dus ik zeg nou boek die dan terug als ze niet voor mij zijn want ik ben mij nergens van bewust. Nee dat kon niet ik moest maar de politie bellen. Lekker he als je op vakantie bent. Dus ik de politie bellen die kunnen niks vinden dus ik weer ING bellen en weer hetzelfde antwoord. Na 1 week dat ik dus niet aan mijn geld kom heb ik advocaat ingeschakeld deze ook bellen naar politie en justitie en rara weer niks niemand weet er van af . Nu zijn we dus twee weken verder en ik kan dus nog steeds miet aan mijn held. Geen rekeningen betalen en dus ook niet terug naar huis wat dus heel veel problemen met school van mijn kinderen en leerplichtambtenaar etc iedereen uitgelegd wat er aan de hand is gewoon niet te geloven! Zelfs de rekening van mijn minderjarige kinderen geblokkeerd dus onze hele vakantie naar de haaien heen geld meer en staan we dan niet naar huis kunnen en alles loopt dus in het honderd omdat niemand weet wat er aan de hand is en de ING blijft volhouden fraude !!

Dat mijn rekeningen en die van de kinderen gedeblokkeerd worden

Hi HulpING,

Ik begrijp dat dit voor jou een nare situatie is.

Als er een vermoeden van fraude is, dan is daar een speciaal protocol voor. In verband met privacy kan ik hierover via klachtenkompas niet uitweiden.
    Mijn collega's van de afdeling fraude zijn diegene die voor jou in de systemen kunnen kijken wat er aan de hand is. Het is namelijk wel van belang dat je weet waarom de rekeningen geblokkeerd zijn en wat hieraan gedaan kan worden. Ik wil je daarom vragen om nogmaals contact te leggen met de afdeling Fraude op 020 22 888 00 zodat er met je meegekeken kan worden.

Roos
    Webcare ING
    HulpING
    Dat heb ik al 4 keer gedaan met dit nummer je wordt alleen van het kastje naar de muur gestuurd het is nu al twee weken geblokkeerd mijn geld
    Beste [verwijderd door moderator],

Super vervelend dat je van het kastje naar de muur gestuurd wordt. Ik heb zelf even rond gebeld en ik heb het advies gekregen om een terug bel verzoek voor je aan te vragen. Dat heb ik voor je geregeld.

Ik verwacht dat je zeer spoedig gebeld wordt.

Janneke
    ING|Webcare
    HulpING
    Waarom wordt mijn naam openbaar gezet?? Dit bien he dus privacy , daar zie he dus dat de ING zich nergens van aan trekt . Mijn naam wordt hier verwijderd u heeft gier geen toestemming voor
    Beste HulpING,

Mijn oprechte excuses daarvoor, dit is uiteraard nooit de bedoeling geweest! Ik heb er inmiddels voor gezorgd dat je naam verwijderd is.

Heb je al contact gehad met onze collega's bij Fraude? Ik hoor graag van je!

Groet,
    Lysanne
    HulpING
    il Heb inmiddels al weer 4 keer gebeld en ik krijg maar de zelfde smoes . Ik zou worden teruggebeld nou ik wacht nog steeds. Zit mog steeds op mijn vakantieadres en kan nog steeds niet naar huis met de kinderen. Niet iedereen heeft een familie die kan helpen ik sta met mijn kinderen zometeen op straat hier in het buitenland en kunnen we in de auto bivakkeren !
    Ze kunnen me ook mailen voordat de smoes komt dat ik niet bereikbaar ben
    Wat een ellende jullie veroorzaken hiermee
    Mijn email
    Ikwasben12@gmail.com
    Beste HulpING,

Mijn collega's hebben meerdere malen geprobeerd contact met je te krijgen maar dit is niet gelukt.

Ze proberen het nu nogmaals!

Ik ga er vanuit dat je snel contact hebt.

Femke Webcare
    Beste HulpING,

Mijn collega geeft aan dat de telefoon wordt opgenomen maar er vervolgens geen respons komt. Als we het opnieuw proberen, worden we weggedrukt.

Bij deze het verzoek of jij zelf contact wilt opnemen met onze Afdeling Fraude.

Femke Webcare

HulpING
    Dan weet ik niet welk nummer ze draaien want ik ben voor iedereen bereikbaar en ik druk zeker geen nummers weg
    Ik wacht wel op een email en kijk of we zo in contact kunnen komen
    Beste HulpING,

Het telefoonnummer bij jouw contact gegevens gebruiken we om jou te bereiken. Hopelijk heb je snel meer informatie over je rekening van onze afdeling Fraude.

Yvonne

HulpING
    Inmiddels contact geweest met de ING in een woord
    Schandaligggggg

Wie zijn deze mensen? Rechters??

Maar ik heb inmiddels meerdere mensen op het internet gevonden waar het zelfde verhaal zit !! Zo zo vreselijk erg dit nu zijn opeens mijn rekeningen opgeheven en moet ik een ander rekeningnummer geven en afwachten of ik wel oooooiiit mijn geld krijg wat ze hebben aangiftes etc

Dat is heel mooi waarom weet justitie hier niks vanaf?? Politie gebeld kunnen niks vinden !!
    Wordt je nog beschuldigt door de medewerker van oplichting fraude etc en vraag je een naam krijg je Annemarie en meer niet en elke tweede zit van deze vrouw ik ga nu het gesprek beëindigen
    Waarom gesprek beëindigen
    Ik verhef mijn toon niet
    Ik leg duidelijk en rustig de situatie uit ofwel ik op ontploffen sta
    Antwoorden ??? Nee niks in het goed Nederland

Je bent een oplichter en val ons niet lastig en kop dicht houden

Nou ik dacht het niet zolang er geen rechterlijk vonnis is ben ik helemaal NIKS

Aub mensen open nooit
    Een rekening bij de ING nooit waar halen deze mensen het lef vandaan om zomaar je geld te blokkeren en je hele leven kapot te maken en ik ben bij God niet de enigste heel internet staat vol over de ING

Beste HulpING,

Wat naar dat je het zo hebt ervaren :( Is er wat afgesproken tussen jullie ?

Groet,
    Rialda
    Helemaal niks afgesproken
    Hi HulpING,

Het is heel erg vervelend dat je er niet uit bent gekomen met mijn collega van onze afdeling Fraude.

Via dit kanaal hebben we echter geen inzage in het lopende Fraude onderzoek op jouw rekening. Voor meer informatie over dit onderzoek wil ik je toch doorverwijzen naar deze afdeling.

Yvonne

HulpING
Uiteindelijke oplossing Niks ze spelen voor eigen rechter