Klacht ING Bank: Contactloos betalen kan niet meer uitgezet worden met een particuliere rekening.

Klachtnummer
# 631733
Gebruiker
Bartvdb
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik kan het contactloos betalen niet uitzetten.
Het is veiliger als dat wel uitgezet kan worden.

Gewenste oplossing

Er voor zorgen dat het contactloos betalen met een particuliere rekening uit gezet kan worden.

1 reactie

  1. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Om je privacy te beschermen beantwoorden we geen vragen over je persoonlijke bankzaken via externe platforms. We helpen je graag via de chat in Mijn ING (ma-vr 8.00 - 21.00, za 9.00 - 17.00). Heb je geen toegang tot Mijn ING? Op ing.nl/contact vind je meer contactmogelijkheden.

    Meer informatie over onze klachtenprocedure vind je op ing.nl/klachten.

Ook een klacht indienen over ING Bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen