Klacht ING Bank: Contactloos betalen uitzetten

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 630992
Gebruiker
A. Kos
Datum
4 reacties

Details

Klacht

Met een nieuwe betaalpas is het niet meer mogelijk om contactloos betalen uit te zetten. Graag dit z.s.m mogelijk maken.
Ik wil alleen betalen met pincode

Gewenste oplossing

NIeuwe pas zonder contactloos betalen
Geboden oplossing
Geen reactie ontvangen ivm privacy. Het is een algemene vraag en heeft dus niets met priacy te maken
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

4 reacties

  1. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Om je privacy te beschermen beantwoorden we geen vragen over je persoonlijke bankzaken via externe platforms. Op ing.nl/contact vind je alle contactmogelijkheden. We helpen je daar graag verder.

    Meer informatie over onze klachtenprocedure vind je op ing.nl/klachten.
  2. Auteur
    A. Kos
    Datum
    De weg via ing.nl/contact heb ik al bewandeld. Daar kreeg ik te horen dat het beslist niet mogelijk was om contactloos betalen uit te zetten. Rest me alleen nog de weg via ing.nl/klachten
  3. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Om je privacy te beschermen beantwoorden we geen vragen over je persoonlijke bankzaken via externe platforms. We helpen je graag via de chat in Mijn ING (ma-vr 8.00 - 21.00, za 9.00 - 17.00). Heb je geen toegang tot Mijn ING? Op ing.nl/contact vind je meer contactmogelijkheden.

    Meer informatie over onze klachtenprocedure vind je op ing.nl/klachten.
  4. Auteur
    A. Kos
    Datum
    Probleem nog steeds niet opgelost. Via contact van de ing krijg ik geen oplossing. Het enige wat ik wil is contactloos betalen van mijn pas uitzetten. Ik krijg hier steeds hetzelde antwoord op, dat dit niet mogelijk is.
    Via dit klachtenformulier krijg ik steeds de verwijzing naar contact van ING. Het bekende kastje van de muur verwijzen.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over ING Bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen