Opgelost door ING Bank: Contactloos betalen werkt niet meer

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 486341
Gebruiker
Roels2
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Dit is nu de tweede keer dat contactloos betalen plotseling nite meer werkt met mijn ING betaalpas. Ik kan wel nieuwe passen blijven aanvragen maar dat is gedoe en het kost me geld. Ik lees dat anderen daar ook last van hebben. Wat denkt ING hieraan te gaan doen?

Gewenste oplossing

Kosteloos mijn betaalpas vervangen en probleem structureel verhelpen.
Geboden oplossing
Twee nieuwe betaalpassen vergoed door ING
Status
opgelost
Beoordeling
happy

1 reactie

  1. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Roels2.

    Wij hebben elkaar zojuist gesproken. Ik heb je klacht telefonisch afgehandeld en sluit hier zoals besproken de klacht.

    Ik wens je een fijne dag verder.

    Vriendelijke groet,

    Margreet
    ING|Webcare

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over ING Bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen