Klacht ING Bank: Dat banken mijn overschrijvingsgegevens gaan gebruiken voor reclame.

M. Heesters

De ING bank gaat reclame toezenden op basis van mijn bankafschriften. Ik mag aannemen dat de ING bank geld gaat verdienen met data die van mij zijn.
Of het bankieren wordt gratis met reclame of niet gratis zonder reclame !
Wie is het met deze stelling eens ?

Als zij reclame gaan maken met mijn gegevens dan moet het bankieren gratis worden. Zo niet, geen reclame en bankkosten betalen zoals nu gebruikelijk is.

ING Bank
    Goedemorgen M.A.J. Heesters,

Bedankt voor je bericht!

ING stuurt klanten op dit moment geen persoonlijke aanbiedingen voor relevante ING-producten en diensten op basis van transactiegegevens en zal dat voorlopig ook niet doen. Wel blijven klanten aanbiedingen ontvangen zoals ze dat het afgelopen jaar ook al ontvingen. Deze aanbiedingen ontvang je niet op basis van transactiegegevens, maar omdat je klant bent bij ING.

Groeten,

Bedankt voor je bericht!

Groeten,
    Sabrina
    ING | Webcare

Ook een klacht indienen over ING Bank?