Klacht ING Bank: Datum Kwartaallimiet aanzuiveren een week opschuiven
Details
De klacht
Ik heb een kwartaal limiet bij ING, deze wordt iedere maand netjes aangezuiverd.Nu belde ik ING net omdat het limiet weer voor 9 Maart 2019 aangezuiverd dient te zijn. Ik heb aangegeven dat ik 15 Maart mijn loon ontvang en ik het dan weer kan aanzuiveren. De ING wil met geen mogelijkheid meedenken en gaan niet de aanzuiver datum op 15 Maart zetten. Ze zeiden als het voor 9 Maart niet is aangezuiverd is dan wordt u daarvoor gestraft en blokkeren wij het gelijk. BELACHELIJK dit slaat echt helemaal nergens op. Ik heb het limiet al dik een jaar en altijd netjes aangezuiverd. Het gaat om 1 week later
De oplossing
Ik wil dat de ING klantvriendelijker wordt en meedenkt met haar klanten en de datum voor aanzuiveren van het limiet 1 week opschuift namelijk aanzuiverdatum op 15 Maart 2019De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.