Opgelost door ING Bank: de grote afwezigheid van ing als er problemen zijn.

A. Verwoerd

Mijn klacht is dat ik bij ing geen klacht in kan dienen. De chat wordt geleid door Sabrina, de virtuele computer, die niet echt klachten kan oplossen. Een eindeloos gebeuren van vragen en ontwijken.
Mijn scanner werkt niet, dit opgelost in de winkel. Nu krijg ik maar geen code, dus kan ik niet bankieren. Het is al weken kommer en kwel, en steeds maar weer naar een winkel om het probleem opgelost te krijgen. De Ing is niet bereikbaar voor zijn klanten. Een dwaalweg via de site. Erg storend en irriterend dat ze zich zo aanprijzen met hun producten en service en dat dit niet waar gemaakt wordt.
Ik vind het onbegrijpelijk dat de Ing zo onbereikbaar is, ja alleen tegen betaalde service. Geen 0900 nummer.

Het zou fijn zijn als het probleem van niet in kunnen loggen omdat de code niet verschijnt wordt opgelost.

ING Bank
    Hallo A. Verwoerd.

Fijn dat het probleem met de scanner nu van tafel is :-)

Ik hoop dat het gesprek met mijn collega van de afdeling Hypotheken naar wens verloopt en uiteraard wat oplevert.

Ik wens je een hele fijne dag verder.

Vriendelijke groet,

Margreet ING|Webcare

A. Verwoerd
Een uitleg over welke code ingetoetst moest worden, en het probleem was opgelost. Ik ben prima geholpen.

Ook een klacht indienen over ING Bank?