Klacht ING Bank: De klacht is dat ik graag geld op mijn rekening wil zondertablet of smartphone

Status
content Niet opgelost
Klachtnummer
# 339229
Gebruiker
Joke
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Wilde vrijdag 18 december 2018 geld van mijn ing spaarrekening over
laten maken naar mijn "lopende" ING rekening en dat ging niet:
volgens de baliemedewerkster kan dat alleen nog via een tablet of mobiel
nummer. Dat is toch te gek voor woorden!

Gewenste oplossing

Inmiddels ben ik in Nuenen, bij een servicepunt van ING wel geholpen
Dat is toch vreemd
Geboden oplossing
Daphne, Bedankt voor je snelle antwoord.Dit is geen oplossing van de klacht Het biedt een alternatief. Joke van Overbruggen, Nuenen©
Status
niet opgelost
Beoordeling
content

1 reactie

  1. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag Joke,

    Vanaf 29 oktober is het inderdaad niet meer mogelijk om op ING Kantoren, Servicepunten en via de Klantenservice een overboeking te doen tussen Betaal- en Spaarrekeningen.

    Het overboeken kan via de volgende manieren:
    1. Mijn ING
    2. Mobiel Bankieren App
    3. Saldolijn
    4. Overschrijvingskaart
    5. Gemachtigden van de rekening.

    Wel fijn voor je dat je wel geholpen bent, al had dit volgens de regels niet meer gemogen. Het is dan ook goed om te kijken naar een alternatief Joke voor deze overboeking.

    Groeten,

    Daphne
    ING Webcare

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over ING Bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen