Klacht ING Bank: De mobiele App van ING loopt steeds vast.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 323713
Gebruiker
E. de Lange
Datum
1 reactie

Details

De klacht

De mobiele App van ING loopt steeds vast.

De oplossing

Aangeven waardoor dit komt, wat ik zou kunnen doen of wat ING zou moeten doen om het wel soepel werkend te krijgen

1 reactie

  1. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Hoi E.C.M. de Lange,

    Het is niet de bedoeling dat de app steeds vastloopt.
    Als je problemen ervaart met de app kan het zijn dat deze een update vereist. Mocht dat niet het geval zijn is het altijd handig om de app helemaal te verwijderen en vervolgens opnieuw te installeren.


    Mocht zelfs dit niet de oplossing bieden, dan kun je het beste in contact komen met mijn collega van de Technische Helpdesk.

    Ik geef je een link naar een pagina waar je, je (Nederlandse) telefoonnummer kunt invoeren om door de betreffende afdeling gebeld te worden.
    (openingstijden ma-vr 8.00-21.00 en za 9.00-17.00)
    http://bit.ly/1WWWVMW

    Vriendelijke groet,

    Margreet

    ING Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
E. de Lange
Datum
Uiteindelijke oplossing
App opnieuw installeren. Ik heb de App verwijderd en ben het opnieuw gaan installeren. Dan blijkt dat de App blijft hangen nadat je weer alle informatie hebt ingevuld.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over ING Bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen