Aangeven waardoor dit komt, wat ik zou kunnen doen of wat ING zou moeten doen om het wel soepel werkend te krijgen
1 reactie
Auteur
ING Bank
Datum
Dit is onze laatste reactie
Hoi E.C.M. de Lange,
Het is niet de bedoeling dat de app steeds vastloopt. Als je problemen ervaart met de app kan het zijn dat deze een update vereist. Mocht dat niet het geval zijn is het altijd handig om de app helemaal te verwijderen en vervolgens opnieuw te installeren.
Mocht zelfs dit niet de oplossing bieden, dan kun je het beste in contact komen met mijn collega van de Technische Helpdesk.
Ik geef je een link naar een pagina waar je, je (Nederlandse) telefoonnummer kunt invoeren om door de betreffende afdeling gebeld te worden. (openingstijden ma-vr 8.00-21.00 en za 9.00-17.00) http://bit.ly/1WWWVMW
Vriendelijke groet,
Margreet
ING Webcare
Uiteindelijke oplossing
Auteur
E. de Lange
Datum
Uiteindelijke oplossing
App opnieuw installeren.
Ik heb de App verwijderd en ben het opnieuw gaan installeren. Dan blijkt dat de App blijft hangen nadat je weer alle informatie hebt ingevuld.
Status
niet opgelost
Beoordeling
Ook een klacht indienen over ING Bank?
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.