Opgelost door ING Bank: De tenaamstelling van de en/of betaalrekening van mij en mijn vrouw is ONGEVRAAGD gewijzigd.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 404290
Gebruiker
Plenty4
Datum
1 reactie

Details

Klacht

De tenaamstelling van de en/of betaalrekening van mij en mijn vrouw is ONGEVRAAGD gewijzigd.
Onze namen zijn omgewisseld.
Ik heb diverse malen daarover gebeld, en het zou opgelost worden.
We zijn inmiddels enkele maanden verder, echter er gebeurt echter helemaal niets!

Gewenste oplossing

De tenaamstelling van de en/of betaalrekening van mij en mijn vrouw omdraaien.
Geboden oplossing
Dankzij de vasthoudende inspanningen van Jildou van ING Client Services NL Daily Banking is het tenaamstellingsprobleem voor mij eindelijk opgelost! Met persoonlijk aandacht en de wil om het op te lossen, is de sleutel gevonden om op klantwensen toch flexibel in te spelen.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

1 reactie

  1. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Plenty4,

    Ik heb telefonisch contact met u gezocht vanwege de klacht in verband met de tenaamstelling. Helaas stelde u dit niet op prijs. Hierdoor kan ik de klacht ook niet met u oplossen. Zonder privé gegevens kan ik u namelijk niet verder helpen en ook niet de historie inkijken.

    Ik wil u nog een fijne avond toewensen.

    Met vriendelijke groet,

    Jildou
    ING Webcare

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over ING Bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen