Klacht ING Bank: Deze fout zou de rekeninghouder zelf ook moeten kunnen storneren, bank doe er wat aan.

Status
happy Niet opgelost
Klachtnummer
# 375946
Gebruiker
zitbankje
Datum
1 reactie

Details

De klacht

verkeerd banknummer gebruik bij geld overmaken, wat dan?

De oplossing

dat men zelf terug kan storneren van wat men zelf heeft overgemaakt.

1 reactie

  1. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag C. van Straaten,

    Vervelend dat er geld is overgemaakt naar een verkeerd rekeningnummer. Het is inderdaad niet mogelijk om het geld weer terug te boeken wanneer je eenmaal akkoord hebt gegeven voor de overschrijving. Dit zou ook erg fraudegevoelig zijn wanneer deze mogelijkheid er was.

    In dit geval adviseer ik om met onze klantenservice in contact te komen zodat we vervolgstappen kunnen ondernemen zodra het geld niet door de ontvanger wordt teruggeboekt.

    Onze klantenservice: https://www.ing.nl/particulier/klantenservice/index.html

    Met groet,

    Jeroen
    ING Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
zitbankje
Datum
Uiteindelijke oplossing
ik heb totaal geen reactie ontvangen van ING Bank.
Status
niet opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over ING Bank?