Klacht ING Bank: Diefstal van erfenis

Vindingrijk?@3

Uitbetalen erfenis zonder medeweten van erfgenamen..
Notaris wist hier van maar heeft hier geen inlichtingen over gemeld. ING geeft hier verder geen toelichting over.Moesten wel een verklaring ondertekenen zodat de rekening op geheven kon worden Maar voor dat dit getekend was heeft de bank aan een van de erfgename het totale bedrag over gemaakt..De notaris is door de tuchtcommissie flink bestraft door nalatigheid,Hierbij staan wij met lege handen door het niet nakomen van afspraken met de ING.Zij hebben niet juist gehandeld en willen ook niet gegevens overhandigen,waar op zij dit bedrag zo maar uitbetalen aan één van de erfgename??Kan ik hier nog wat mee bereiken,wij hebben ook recht op ons kindsdeel.Vriendelijke groet

Graag wil ik dat ing de papieren openbaar maakt ,hoe zij hebben gehandeld.
Dus hier graag bemiddeling in

ING Bank
    Goedenavond Vindingrijk?@3,

Bedankt voor je klacht.

Heb je hierover contact gehad met onze Servicedesk Nabestaanden? En wat is er precies vertelt?

Groet,
    Rialda
    ING Webcare
    ING Bank
    Beste S. Reitsma,

Ik kan me heel erg goed voorstellen dat je hiervan baalt. Dit betreft echter wel een dusdanig inhoudelijk dossier, dat ik je niet via dit kanaal kan helpen. Dit komt omdat ik geen inzage heb in dit dossier. Om die reden toch echt het verzoek om dit neer te leggen bij de Servicedesk Nabestaanden.

Zij zijn te bereiken via tel 020 22 888 88 tot vanavond 21:00 uur.

Jeroen
    ING Webcare

Vindingrijk?@3
Geen oplossing

Ook een klacht indienen over ING Bank?