Klacht ING Bank: Digitaal ondertekenen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 631131
Gebruiker
Jurailyson
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik heb een aanvraag gedaan voor rood staan 3 dagen lang heb ik gesproken met ing zelf. Uiteindelijk is er helemaal niks van uit gekomen. Ik probeer al 3 dagen lang te ondertekenen digitaal maar ik weet niet hoe en ing snapt er niks van kan iemand mij hierbij helpen

Gewenste oplossing

Ik wil graag dat jullie mij helpen om het digitaal te ondertekenen
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Om je privacy te beschermen beantwoorden we geen vragen over je persoonlijke bankzaken via externe platforms. We helpen je graag via de chat in Mijn ING (ma-vr 8.00 - 21.00, za 9.00 - 17.00). Heb je geen toegang tot Mijn ING? Op ing.nl/contact vind je meer contactmogelijkheden.

    Meer informatie over onze klachtenprocedure vind je op ing.nl/klachten.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over ING Bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen