Klacht ING Bank: Directie ING weigert redelijk verzoek om een lening van 8% rente ipv betaling 14% rente over kredietschuld!

nbes

Terug van vakantie reactie ontvangen van ING brief 28 mei 2016. 3e klacht over het probleem.
Argument directie: ik ben contractueel 14% rente verschuldigd. Een volstrekt onjuist argument. Kern is niet aanpassing contractuele rente, dat is nooit geëist! Directie ING had mij persoonlijke lening moeten aanbieden met ca. 8% rente. Heeft mijn verzoeken daartoe stelselmatig geweigerd. Zij laten mij in 3 jaar 14% rente betalen over mijn kredietschuld! De maandafbetaling van de lening is gelijk aan maandaflossing van de kredietschuld. Contractuele rente wordt niet betwist. Inzet is lagere rente over de schuld middels een persoonlijk lening. Waarom wil de directie ING hier niet aan meewerken?? Bij ontstaan kredietschuld is voor beide een win-win situatie ontstaan: 8% klant en 8% directie ING. Directie ING eist 14%! Er wordt dus volstrekt niet gedacht en geadviseerd in voordelen voor de klant!! De directie ING denkt en handelt uitsluitend vanuit eigen belang!

Ik eis 8% rente betalen in plaats van 14% middels een lening en met terugwerkende kracht alsmede kwijtschelding van de restschuld op 1 januari 2016 wegens falend toezicht.
Kifid biedt geen enkele oplossing. Dat is de slager die zijn eigen vlees keurt!
De rechter moet maar oordelen of mijn verzoek redelijk is of niet. Ik ga door met de aangedane onredelijkheid , als het moet tot de Hoge raad!

ING Bank
    Goedemiddag Nicolaas,

Goed dat je hierover contact opneemt. Ik begrijp dat er reeds contact is geweest, en dat je een klacht hebt ingediend tegen de uitkomst met betrekking tot de terugbetalingsregeling. Ik vind het erg vervelend om te lezen dat je het oneens bent met de 14% rente die je terug moet betalen. Helaas kan ik hier geen veranderingen aan brengen, het spijt me.

Vriendelijke groet,

Jeroen
    ING Webcare
    nbes
    Dan zal de rechter een oordeel moeten geven over de redelijkheid van mijn vordering!
    ING Bank
    Hallo Nicolaas,

Zoals mijn collega heeft aangegeven.kunnen wij je hier niet verder bij helpen, omdat er al een uitspraak is geweest betreffende je klacht.

Het is inderdaad nog wel mogelijk om je klacht bij Kifid of de rechter neer te leggen.

Meer info kan je vinden op onze site: https://www.ing.nl/de-ing/klachten/index.html

Vriendelijke groet,

Ronnie
    ING Webcare
    nbes
    Ongekend klantonvriendelijk en alleen maar handelen vanuit 100% eigen belang.

nbes

Ook een klacht indienen over ING Bank?