Opgelost door ING Bank: Door een fout in de ING software wordt debetrente in rekening gebracht.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 387971
Gebruiker
karper212
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Na twee overschrijvingen op de computer te hebben ingevoerd moest ik die bevestigen met de ING app. Dat ging als anders maar aan het eind kreeg ik de melding dat de bevestiging was mislukt, met het advies het later nog eens te proberen.
Dat heb ik gelijk gedaan en toen ging het wel goed. Toen ik naar mijn saldo keek bleek dat beide overschrijvingen dubbel waren gedaan.
Daardoor werd mijn saldo negatief. Ik heb daarover gechat met ING maar die zei daar niets aan te kunnen doen.
Het minste wat de bank kan doen is zorgen dat er geen debetrente in rekening wordt gebracht door een fout in hun software.
Als de app meldt dat de bevestiging is mislukt, dan moet de klant ervan uit kunnen gaan dat dat inderdaad het geval is.

De oplossing

De debetrente niet in tekening brengen en de app verbeteren.

1 reactie

  1. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste karper21216.

    Zoals telefonisch besproken ga ik hierbij de chat sluiten.

    Nogmaals excuses voor het ervaren ongemak en ongenoegen.

    Vriendelijke groet,

    Margreet
    ING|Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
karper212
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over ING Bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen