Klacht ING Bank: Door een fout van ING moet de klant opnieuw een aanvraag doen

C.L.H. Groenendyk

Ik heb een goedkeuringslijst aangevraagd voor mijn rekening. Ik krijg er een voor de verkeerde rekening terwijl in de chat door mij een aantal keren het juiste rekeningnummer is genoemd. En nu vind ING dat ik zelf weer actie moet nemen om de goede lijst opnieuw aan te vragen. Kan ING dit niet beter zelf regelen dat de juiste aangevraagde Goedkeuringslijst wordt verstuurd in plaats de klant hiermee weer op te zadelen ?

Ik verlang de juiste goedkeuringslijst te ontvangen die door mij is aangevraagd.

ING Bank
    Beste C.L.H. Groenendyk,

Wat vervelend dat je de goedkeuringslijst niet voor de juiste rekening hebt ontvangen. Excuses daarvoor.

Om de lijst voor het juiste rekeningnummer te ontvangen wil ik je toch verzoeken om contact op te nemen met onze Klantenservice. Via dit medium kan ik je helaas geen lijst opsturen in verband met privacy en veiligheid.

Vriendelijke groet,

Yvonne
    ING Webcare

Beste Yvonne van ING,
    Ik vraag ING een aantal keren om een Goedkeuringslijst. ING stuurt NA RUIM EEN MAAND (!) en diverse keren zeuren eindelijk een (verkeerde) lijst terwijl het juiste rekeningnummer een aantal keren in chatgesprekken door mij is genoemd, waarvan ik een afschrift heb. Volgens mijn jarenlange ervaring in het bedrijfsleven behoort degene die een fout maakt dit dan ook herstellen. Niet degene die de dupe is moet weer een nieuwe aanvraag doen, enz enz. Dit lijkt me een duidelijke boodschap. Zo werkt dit in het bedrijfsleven of denkt ING BOVEN de normale gebruiken te staan???
    Ik ben nu op vakantie en ben niet in de gelegenheid om lange telefoontjes te plegen met ING-Klantenservice met weer herhalingen van uitleg en ga zeker niet via Facebook informatie uitwisselen. ING heeft een verzoek TOTAAL VERKEERD behandeld. ING behoort dit te corrigeren. Simpel toch ??? Het is de fout van ING en niet van de klant
    ING Bank

Net zoals in het bedrijfsleven willen wij ook graag de klanten deskundig en professioneel helpen.

Je geeft aan dat je al meerdere malen contact hebt gehad over het ontvangen van een nieuwe TAN lijst. Via deze website kan ik je echter niet verder helpen, maar telefonisch helpt mijn collega je graag verder.

Eelkje
    ING Webcare

C.L.H. Groenendyk
ING moet gewoon zijn gemaakte fout herstellen en dit NIET afwimpelen op een klant.

Ook een klacht indienen over ING Bank?