Klacht ING Bank: Door fout geeft automaat €9400 niet.

D. Sijbesma

Op 14.02.2020 stortte ik een groot geldbedrag in de ING-automaat bij de Bruna in Zeewolde. Voor ik dit deed heb ik eerst mijn stortingslimiet laten verhogen.. ik had drie geldbedragen bij me. Een van €17000, een tweede van €10.000 en een derde van €9.900. In totaal een bedrag van € 36.900. Tijdens het storten gaf de automaat aan dat er biljetten niet geaccepteerd werden. De automaat gaf 3 biljetten van vijftig eurp terug. Toen ik de drie biljetten uit de automaat haalde heb ik er gelijk het resterende geld in de klep gegooid. Deze sloot zich en de machine ging rammelen. Ik dacht dat mijn geld geteld werd. Bij het lezen van de transactiekosten zag ik dat er een bedrag van €27350 op mijn rekening was bijgeschreven. Ik mis dus €9.400,00. ING kan mij niet vertellen waar mij €9400 gebleven is.

Ik wil weten waar mijn geld is.

ING Bank
    Goedenavond D. Sijbesma,

Spijtig om te lezen dat het storten niet gegaan is zoals het moest.

Uiteraard moet dit onderzocht worden, dit gaat tenslotte om veel geld. Hiervoor kan een klacht worden ingediend. Dan wordt dit verder intern uitgezocht en krijg je hier een terugkoppeling op.

Deze klacht kan worden ingediend via bijvoorbeeld dat ING kantoor, maar ook telefonisch op 020 22 888 88 en via de chat in Mijn ING. Mijn collega helpt je hier graag verder mee.

Vriendelijke groet,

Michiel
    ING | Webcare
    D. Sijbesma
    Er is gisteren een aangetekende brief naar u verzonden.
    ING Bank
    Goedemorgen,

Dat is natuurlijk ook prima! Wil je even snel schakelen met een collega, dan kan dit altijd telefonisch of via de Chat in Mijn ING.

Groet,

Tjitske
    ING Webcare

D. Sijbesma
Mijn naam is niet D. Sijbesma maar C. Sijbesma Alles war D. Sijbesma over zijn telefoonperikelen schrijft is NIET van mij. C. Sijbesma.

Ook een klacht indienen over ING Bank?