Opgelost door ING Bank: door fouten ing kan ik nergens bij foute postcode

probleempjespanje

Op 18 oktober een rekening geopend, echter ik woon in spanje en ing maakt zelf de fout om een onjuiste postcode te gebruiken dus pas en inlog komt niet aan, direkt bellen alles word opnieuw opgestuurd,. op 15 november nog niets.,vandaag 28-11 gebeld de pas is pas aangemaakt op 22 november en heel toevallig is vandaag de inlog en gebruikersnaam opgestuurd. echter mijn inkomen is binnengekomen op deze rekening en ik kan nergens bij een oplossing is er niet word me vertelt. Nu ben ik hartpatient nadat ik 6 minuten dood ben geweest na een hartstilstand en ik betaal per maand aardig wat bij op medicatie welke ik nu niet kan halen dankzij een foutje van de ing, en ik maar moet aannemen dat ze vandaag na 2 eerdere leugens de waarheid vertellen,. ik post dit als er iets met mij gebeurt door geen medicatie te kunnen halen mag heel nederland lezen dat dit aan de ING ligt!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Een oplossing dat ik geld kan halen of overboeken naar een andere rekening van mij klacht bij hun indienen heeft geen zin ze doen er niets mee. Maar nee volgend de ing kan er helemaal niets dan zeg ik als iemand op vakantie is en alles kwijt is wat doen jullie dan met je alarmlijn????
Mijn medische gegevens kan ik ze toe mailen ze spelen nu met mijn leven.

ING Bank
    Hi probleempjespanje.

Ik heb al contact met je gehad.

Inmiddels heb ik begrepen dat we je verder hebben kunnen helpen :-)

Ik wens je een hele fijne avond verder.

Vriendelijke groet,

Margreet
    ING|Webcare

probleempjespanje
Een emergency cash dat kan helaas pas morgen zijn nu gesloten maar Margreet en vivian hebben echt alles voor ons gedaan bedankt

Ook een klacht indienen over ING Bank?