Klacht ING Bank: Door foutieve info ING , geen beschikking over kinderbijslag !

Erwin

Door een fout van ING kan ik helaas niet beschikken over mijn kinderbijslag !!
Een fout maken is menselijk , maar los het dan weer graag op !
De klacht is reeds bekend bij ING

Vandaag weer beschikken over mijn limiet, en zo ook over mijn kinderbijslag

ING Bank
    Hoi Erwin,

Vervelend dat er iets is misgegaan met de kinderbijslag. Ik kan zo niet beoordelen waar dit fout is gegaan, maar ik raad je aan bij eventuele vragen contact op te nemen met 020 22 888 88(bereikbaar tot 21.00 op doordeweekse dagen). Mijn collega's kunnen je verder helpen.

Vriendelijke groet,

Rutger
    ING Webcare team
    www.ing.nl/webcare
    Erwin
    Ik heb vanaf zaterdag iedere dag een half uur aan de telefoon gezeten met een collega van u. ING geeft de fout toe, maar zegt niets te kunnen doen. Ja, een klacht indienen. Schandalig.
    Er is niet iets fout gegaan met de kinderbijslag, maar het foutief opheffen van mijn kwartaallimiet. Daardoor kan ik niet beschikken over mijn kinderbijslag. Als u zich verdiept in het dossier kunt u mogelijk een inhoudelijke reactie geven.
    Bellen had volgens uw collega geen zin meer.
    Graag uw oplossing.
    ING Bank
    Hoi Erwin,

Ik kan hier niet inhoudelijk op in gaan. Het is van belang dat je met mijn collega's contact opneemt om de zaak door te nemen en te kijken of er toch nog mogelijkheden zijn.

Vriendelijke groet,

Rutger
    ING Webcare team
    www.ing.nl/webcare
    Beste Rutger,
    In mijn laatste telefoongesprek met de ING is aangegeven dat er een fout is gemaakt door uw collega, maar het helaas niet opgelost kan worden. Ik heb reeds 8 keer gebeld (gesprek van een half uur per gesprek), en krijg alleen standaard antwoorden zonder enige inleving en een zelfkritische opstelling vanuit de ING.
    Ik verwacht vandaag een goede oplossing.
    U kunt mij hierover telefonisch informeren.

Mvg Erwin van der Kruk

Erwin

Ook een klacht indienen over ING Bank?