Klacht ING Bank: drama

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 344034
Gebruiker
Zaklina
Datum
0 reacties

Details

De klacht

ING Achterstanden
Tesselschadestraat 1
8913 HA LEEUWARDEN
Kredietsoort Overige obligo's
Bedrag € 0
Registratiedatum 18-12-2017
Datum 1e aflossing 18-12-2017
Verwachte einddatum N.v.t.
Werkelijke einddatum Niet beëindigd

Ik ben via ING Bank in Leeuwarden aangemeld bij BKR vanaf 18/12/2017, natuurlijk wist ik het niet.
(Ik leidde het bedrijf en ik moest een lening afsluiten om een ​​bedrijfswagen te kopen, omdat ik met de tram of taxi reis.
En dit is een groot obstakel dat ik kan achterhalen over de afspraken die door mijn klanten zijn gemaakt.)
Helaas, maar ik kreeg geen lening, erger, ze juichten me, (twee auto-handelaar) beweren dat ik eerst de schuld zou moeten afbetalen en dan om een ​​lening moeten vragen. Ik kon het niet geloven, ik kon een paar dagen niet slapen. Uiteindelijk heb ik om een ​​lijst van BKR gevraagd, maar helaas heeft de informatie me van mijn benen geslagen. Bellen naar ING in Leeuwarden, laat me telefonisch weten dat er een fout is dat ik geen krediet en geen schulden heb op de bank, maar als ik dit probleem wil oplossen, moet ik maandag bellen. Het is vreselijk, ING-medewerker behandelde me als lucht, alleen ... wat wil je vrouw en zoveel, geen interesse. Helaas, maar het kost me veel stress, ik zal het niet met rust laten, ik zal alle wettelijke maatregelen nemen naar ING.
Vandaag 14-01-2019 heb ik opnieuw gebeld naar ing op het nummer 020 - 2288888. Helaas, maar wederom heb ik geen informatie en hulp ontvangen in deze kwestie.

De oplossing

snelle reactie

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Zaklina
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik begrijp niet waarom de klacht moet worden afgesloten, omdat het probleem nog steeds bestaat en er nog niets aan is gedaan.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over ING Bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen