Klacht ING Bank: drama

Registratiedatum 18-12-2017
Datum 1e aflossing 18-12-2017
Verwachte einddatum N.v.t.
Werkelijke einddatum Niet beëindigd

Ik ben via ING Bank in Leeuwarden aangemeld bij BKR vanaf 18/12/2017, natuurlijk wist ik het niet.
(Ik leidde het bedrijf en ik moest een lening afsluiten om een ​​bedrijfswagen te kopen, omdat ik met de tram of taxi reis.
En dit is een groot obstakel dat ik kan achterhalen over de afspraken die door mijn klanten zijn gemaakt.)
Helaas, maar ik kreeg geen lening, erger, ze juichten me, (twee auto-handelaar) beweren dat ik eerst de schuld zou moeten afbetalen en dan om een ​​lening moeten vragen. Ik kon het niet geloven, ik kon een paar dagen niet slapen. Uiteindelijk heb ik om een ​​lijst van BKR gevraagd, maar helaas heeft de informatie me van mijn benen geslagen. Bellen naar ING in Leeuwarden, laat me telefonisch weten dat er een fout is dat ik geen krediet en geen schulden heb op de bank, maar als ik dit probleem wil oplossen, moet ik maandag bellen. Het is vreselijk, ING-medewerker behandelde me als lucht, alleen ... wat wil je vrouw en zoveel, geen interesse. Helaas, maar het kost me veel stress, ik zal het niet met rust laten, ik zal alle wettelijke maatregelen nemen naar ING.
Vandaag 14-01-2019 heb ik opnieuw gebeld naar ing op het nummer 020 - 2288888. Helaas, maar wederom heb ik geen informatie en hulp ontvangen in deze kwestie.

snelle reactie

Zaklina
Ik begrijp niet waarom de klacht moet worden afgesloten, omdat het probleem nog steeds bestaat en er nog niets aan is gedaan.

Ook een klacht indienen over ING Bank?